Η LG Electronics ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του γ’ τριμήνου 2024.
Με έσοδα ύψους 22,18 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 16,33 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,9 δισεκατομμυρίων KRW (περίπου 553,71 εκατομμύρια USD). Τα έσοδα αυτά αποτελούν τα υψηλότερα που έχουν καταγραφεί ποτέ για γ’ τρίμηνο, ενώ τα λειτουργικά κέρδη είναι τα τέταρτα υψηλότερα στην ιστορία της εταιρείας.
Διάφοροι εξωτερικοί παράγοντες επηρέασαν το γ’ τρίμηνο, όπως η παρατεταμένη καθυστέρηση στην ανάκαμψη της ζήτησης στην αγορά και οι συνεχιζόμενες γεωπολιτικές συγκρούσεις παγκοσμίως. Αυτές οι προκλήσεις οδήγησαν σε αύξηση των εξόδων μεταφοράς παγκοσμίως, συμβάλλοντας στην αύξηση του κόστους.
Παρά τα εμπόδια, η LG πέτυχε αύξηση των εσόδων σε ετήσια βάση για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, μέσω της αναβάθμισης του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνεται ο μετασχηματισμός των επιχειρηματικών μεθόδων και μοντέλων και η επέκταση των B2B δραστηριοτήτων. Αυτές οι προσπάθειες επέτρεψαν στην LG να αντισταθμίσει μερικώς τις αναπόφευκτες αυξήσεις κόστους, διατηρώντας ισχυρά λειτουργικά κέρδη, γεγονός που καταδεικνύει τη διατήρηση της θεμελιώδους ανταγωνιστικότητας της εταιρείας.
Στο μέλλον, η LG σκοπεύει να επιταχύνει περαιτέρω τον μετασχηματισμό της, επεκτείνοντας τις συνδρομές οικιακών συσκευών, τις πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C) και τις πωλήσεις προϊόντων ευρείας κλίμακας. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει στη συνεχή ανάπτυξη του τομέα B2B και στην επέκταση των πλατφορμών περιεχομένου και υπηρεσιών.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company κατέγραψε έσοδα ύψους 8,34 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 6,14 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 527,2 δισεκατομμυρίων KRW (περίπου 388,24 εκατομμύρια USD) για το γ’ τρίμηνο. Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11,7% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 5,5%. Παρά τις δύσκολες εξωτερικές συνθήκες, ο τομέας οικιακών συσκευών της LG ξεπέρασε τον ανταγωνισμό, επιβεβαιώνοντας την κορυφαία ανταγωνιστικότητά του. Ακόμη και με την καθυστερημένη ανάκαμψη της παγκόσμιας ζήτησης συσκευών, η ταχεία ανάπτυξη του συνδρομητικού επιχειρηματικού μοντέλου και του B2B κλιματισμού οδήγησε σε αύξηση των εσόδων. Παρόλο που η αύξηση του κόστους logistics στο δεύτερο μισό του έτους επηρέασε σημαντικά τα λειτουργικά κέρδη, η εταιρεία πέτυχε αποτελέσματα που ξεπερνούν την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, χάρη στην αύξηση των εσόδων και στην εξαιρετική ανταγωνιστικότητα της παραγωγής.
Στο τέταρτο τρίμηνο, οι συνθήκες της αγοράς αναμένεται να βελτιωθούν σταδιακά, όπως υποδεικνύουν οι βελτιώσεις σε βασικούς οικονομικούς δείκτες στις μεγάλες χώρες και οι μειώσεις των επιτοκίων. Η LG σκοπεύει να διαφοροποιήσει τη γκάμα οικιακών συσκευών της και τη στρατηγική τιμολόγησης για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει τις νέες επιχειρήσεις, όπως οι συνδρομές και οι πωλήσεις D2C, για να διατηρήσει την ανάπτυξη των εσόδων. Η εταιρεία θα συνεχίσει να εστιάζει σε αποτελεσματικές λειτουργίες, λαμβάνοντας υπόψη την εποχική αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ, προκειμένου να εξασφαλίσει κερδοφορία.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα ύψους 3,75 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 2,76 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 49,4 δισεκατομμυρίων KRW (περίπου 36,38 εκατομμύρια USD) για το γ’ τρίμηνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, λόγω της αύξησης των αποστολών στην Ευρώπη – μια σημαντική αγορά για τις OLED τηλεοράσεις. Παρόλο που το κόστος αυξήθηκε σημαντικά λόγω της απότομης αύξησης των τιμών των LCD πάνελ, η συνεχής ανάπτυξη της δραστηριότητας παροχής περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζεται στο webOS ελαχιστοποίησε τον αντίκτυπο στα συνολικά κέρδη.
Στο τέταρτο τρίμηνο, η αγορά τηλεοράσεων αναμένεται να σημειώσει μικρή ανάπτυξη, κυρίως στα προϊόντα βασικού επιπέδου, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Η LG σκοπεύει να ανταποκριθεί με ευελιξία στις αλλαγές στη ζήτηση της αγοράς τηλεοράσεων, ενώ παράλληλα θα επιταχύνει την ανάπτυξή της επεκτείνοντας τις συνεργασίες webOS για να αυξήσει τη βάση χρηστών της.
Η LG Vehicle Component Solutions Company ανακοίνωσε έσοδα ύψους 2,61 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 1,92 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων KRW (περίπου 810.000 USD) για το γ’ τρίμηνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά μειώθηκαν ελαφρώς σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα (EV). Τα λειτουργικά κέρδη επίσης μειώθηκαν, επηρεασμένα από τις αυξημένες δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη (R&D) για την εξασφάλιση της τεχνολογίας Software Defined Vehicle (SDV) και τις προληπτικές επενδύσεις για τη μαζική παραγωγή παραγγελιών.
Η αγορά στο τέταρτο τρίμηνο αναμένεται να διατηρήσει αυξητική τάση σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι και το προηγούμενο τρίμηνο. Ωστόσο, η ανάπτυξη αναμένεται να επιβραδυνθεί λόγω της στασιμότητας στη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Η LG σκοπεύει να επικεντρωθεί στην αύξηση των πωλήσεων βάσει του εξασφαλισμένου ανεκτέλεστου παραγγελιών και στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά για τα βασικά της προϊόντα, συμπεριλαμβανομένης της τηλεματικής, του AVN και των κινητήρων. Επιπλέον, η εταιρεία θα συνεχίσει τις προσπάθειες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας σε όλες τις δραστηριότητές της και θα επιδιώξει την κερδοφορία.
Η LG Business Solutions Company κατέγραψε έσοδα ύψους 1,40 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 1,03 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικές ζημίες ύψους 76,9 δισεκατομμυρίων KRW (περίπου 56,63 εκατομμύρια USD) για το γ’ τρίμηνο. Τα έσοδα αυξήθηκαν σε ετήσια βάση, λόγω της αύξησης των πωλήσεων στρατηγικών προϊόντων όπως οι οθόνες gaming και οι LED signage, καθώς και της εξασφάλισης μεγάλης κλίμακας παραγγελιών B2B για προϊόντα υπολογιστών. Ωστόσο, η λειτουργική ζημία διευρύνθηκε λόγω της αύξησης των τιμών των πάνελ LCD, των αυξημένων εξόδων logistics, του εντεινόμενου ανταγωνισμού και των υψηλότερων επενδύσεων για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων εντός της εταιρείας.
Στο τέταρτο τρίμηνο, η ζήτηση για τις στρατηγικές σειρές προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των gaming οθονών και των LED signage, αναμένεται να αυξηθεί κατά διψήφιο ποσοστό σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επιπλέον, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τους AI υπολογιστές αναμένεται να ενισχύσει τη ζήτηση για premium laptops. Κατά συνέπεια, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις πωλήσεις στρατηγικών προϊόντων και να επικεντρωθεί στη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω αποτελεσματικών λειτουργιών.
Παράλληλα, μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου τον περασμένο μήνα, η LG αποφάσισε να διακόψει τη δραστηριότητα των μπαταριών. Ως αποτέλεσμα, αρχής γενομένης από την έκθεση αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, τα σχετικά έσοδα και λειτουργικά κέρδη θα αντιμετωπίζονται ως διακοπείσες δραστηριότητες στις οικονομικές καταστάσεις. Αυτό θα οδηγήσει, επίσης, σε προσαρμογές στα προηγούμενα στοιχεία εσόδων και λειτουργικών κερδών.