Αίτηση για εισαγωγή των μετοχών της στην Εναλλακτική Αγορά (ΕΝ.Α) του Χρηματιστηρίου Αθηνών έχει καταθέσει η ασφαλιστική εταιρεία International Life. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι απαιτούμενοι φορολογικοί και οικονομικοί έλεγχοι, ενώ υπάρχει συμφωνία με τουλάχιστον δύο funds στα οποία θα παραχωρηθεί το προβλεπόμενο ποσοστό (10%) του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Με βάση το επιχειρηματικό πλάνο που έχει εκπονηθεί προβλέπεται παράλληλα η μετάταξη της ασφαλιστικής εταιρείας στην κύρια αγορά του Χ.Α. εντός διετίας.
Η International Life ΑΕΓΑ είναι σήμερα εισηγμένη και στην Αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών (Ν.Ε.Α.) του κυπριακού χρηματιστηρίου (ΧΑΚ), ενώ και κατά το παρελθόν, προ δεκαετίας, είχε κατατεθεί αίτηση για εισαγωγή στο Χ.Α. χωρίς ωστόσο να τελεσφορήσει το εγχείρημα.
Τα τελευταία χρόνια ο όμιλος έχει καταφέρει να διευρύνει τα μερίδια αγοράς του. Την περίοδο 2008-2013 η αγορά υποχώρησε κατά 22% και ο όμιλος αύξησε τον κύκλο εργασιών του κατά 34%. Στο πρώτο εξάμηνο του 2014 σημείωσε κέρδη προ φόρων 4,4 εκατ. ευρώ, έναντι 3,3 εκατ. κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Αναφορικά με το ύψος των εποπτικών κεφαλαίων, από τα 12,3 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο του 2013 διαμορφώνονται στα 32,8 εκατ. στις 30.6.2014.
Τα παραπάνω στοιχεία δημοσιοποίησε σε συνέντευξη τύπου ο διευθύνων σύμβουλος του γνωστού ασφαλιστικού Ομίλου Γιάννης Μπράβος, ο οποίος εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον της International Life, τα σχέδια επέκτασής της στο μέλλον, καθώς και την πρόθεσή της να εισαχθεί στην Εναλλακτική Αγορά του ΧΑ.
Σύμφωνα με τον κ. Μπράβο η βελτίωση των μεγεθών οφείλεται σε τρεις κυρίως παράγοντες, που είναι: η υλοποίηση αυξήσεων μετοχικού κεφαλαίου που ξεπέρασαν τα 10 εκατ. ευρώ, η σημαντική οργανική κερδοφορία από τα κέρδη επενδύσεων καθώς ο όμιλος είναι τοποθετημένος σε μεγάλο βαθμό σε ελληνικά περιουσιακά στοιχεία, όπως ομόλογα και μετοχές (μετά το PSI, ο όμιλος προχώρησε σε ενίσχυση των θέσεών του σε ελληνικά ομόλογα, αποκομίζοντας έως σήμερα υψηλές υπεραξίες) και στη μείωση του αναγκαίου περιθωρίου φερεγγυότητας, μέσα από επιμερισμό του ρίσκου (το 70% του κλάδου αυτοκινήτου σε τρεις ξένους αντασφαλιστές).