Άμεση προτεραιότητα είναι από την Attica Group η δραστηριοποίηση με δύο πλοία στη γραμμή Ισπανίας – Μαρόκου και για το σκοπό αυτό ήδη άνθρωποι της εισηγμένης ακτοπλοϊκής βρίσκονται ανάμεσα στις δύο… ηπείρους για να συντονίσουν την έναρξη του δρομολογίου το συντομότερο δυνατό, ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι. Η Blue Star θα εισφέρει ένα πλοίο, το Διαγόρας και ταυτόχρονα, όπως αναφέρουν πληροφορίες, θα επινοικιαστεί ένα ακόμα πλοίο, το Ελ. Βενιζέλος από την ΑΝΕΚ. Δηλαδή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές πάντα, δεν θα γίνει σύσταση κοινής εταιρείας με την ΑΝΕΚ. Θα δημιουργηθεί μία εταιρεία, στην οποία θα επινοικιαστεί το Ελ. Βενιζέλος.
Ταυτόχρονα, η Attica Group έχει πάρει πολύ ζεστά τη δρομολόγηση πλοίων στη γραμμή Φλόριδα (ΗΠΑ) – Κούβας. Ενώ έχει πάρει το ok από τις ακτοπλοϊκές αρχές των Ηνωμένων Πολιτειών, το θέμα προσκρούει ως προς το που θα δένει στην Κούβα το πλοίο τηςAttica Group, αφού δεν υπάρχουν υποδομές στην Αβάνα!
Κατά τα άλλα, σύμφωνα με στοιχεία, την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2016 διακινήθηκαν με τα πλοία του Ομίλου συνολικά 533 χιλ. επιβάτες, έναντι 438 χιλ. το α΄ τρίμηνο του 2015, 71 χιλ. Ι.Χ. οχήματα έναντι 55 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και 65 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 56 χιλ. το α΄ τρίμηνο του 2015. Εκτελέστηκαν συνολικά 16% περισσότερα δρομολόγια σε σχέση με το α΄ τρίμηνο 2015, σχεδόν εξ ολοκλήρου στην αγορά της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.
Η υψηλή ρευστότητα που διαθέτει ο Όμιλος έδωσε τη δυνατότητα, εντός του μηνός Μαΐου, να προβεί σε εξόφληση πρόσθετων δανειακών υποχρεώσεων ύψους 27,4 εκατ. Ευρώ με συνέπεια τη μείωση των σχετικών χρηματοοικονομικών εξόδων.
Στο πλαίσιο αυτό η Attica σημείωσε στο περώτο 3μηνο της τρέχουσας χρήσης αύξηση κατά 10,9% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 43,85 εκατ. ευρώ έναντι 39,55 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο 2015 και σημαντική ενίσχυση των Ενοποιημένων Κερδών προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) στα 5,74 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 2,27 εκατ.ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.
Επισημαίνεται ότι ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα και οι τρεις πρώτοι μήνες του έτους παρουσιάζουν τη χαμηλότερη κίνηση από όλα τα άλλα τρίμηνα του έτους. Για τους λόγους αυτούς, δικαιολογούνται τα ανοίγματα στη Δυτική Μεσόγειο και τις ΗΠΑ.