Δυναμικά στο παιχνίδι της κατασκευής εξωλέμβιων κινητήρων μπαίνει η Opel σε συνεργασία με την σουηδική φίρμα Cimco Marine AB. Ο πρώτος εξωλέμβιος κινητήρας θα ονομάζονται OXE και θα βασίζεται στον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Opel στην πόλη του Καϊζεσλάουτερν και χρησιμοποιείται στα Cascada, Insignia και Zafira.
Η συγκεκριμένη έκδοση του τετρακύλινδρου κινητήρα αποδίδει 200 ίππους στις 4.100 σ.α.λ. και προσφέρει μέγιστη ροπή 40,8 χλγμ. Όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής, ο OXE diesel είναι εξαιρετικά ανθεκτικός και εύκολος στη συντήρηση. Για χρήση στο νερό, ο κινητήρας χρειάζεται σέρβις κάθε 200 ώρες, συγκριτικά με τις περίπου 100 ώρες που απαιτεί αντίστοιχα ένας βενζινοκινητήρας, και γενική ανακατασκευή μετά από 2.000 ώρες. Στην πλεύση, ο υπερτροφοδοτούμενος diesel καταναλώνει 43 λίτρα την ώρα, δηλαδή 42% λιγότερο καύσιμο από έναν εφάμιλλο σύγχρονο δίχρονο εξωλέμβιο κινητήρα. Επιπλέον, είναι αθόρυβος, μειώνοντας αισθητά την ακουστική ρύπανση. Η Cimco προσάρμοσε τον εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα για χρήση και σε άγριες θάλασσες. Ο κινητήρας έχει σύστημα ξηρού κάρτερ που εγγυάται τροφοδοσία λαδιού ανεξαρτήτως συνθηκών. Ένας πατενταρισμένο σύστημα μετάδοσης με ιμάντα (που μπορεί να αντέξει την υψηλή ροπή) μεταφέρει την ισχύ μέσω του κιβωτίου στην προπέλα. Αυτό το προηγμένο σύστημα μετάδοσης προσφέρει στον χειριστή του σκάφους τον έλεγχο χαμηλής ταχύτητας που είναι κρίσιμος για αποστολές έρευνας και διάσωσης, αλλά αυτή τη στιγμή δεν παρέχουν οι χαμηλόροποι δίχρονοι κινητήρες. Τελευταίο αλλά σημαντικό, ο OXE Diesel έχει σύστημα ψύξης κλειστού κυκλώματος, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα στις εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες.