H BMW παρουσίασε επισήμως τρεις νέες εκδόσεις της ναυαρχίδας της, οι οποίες είναι εφοδιασμένες με τεχνολογία plug-in hybrid. Πρόκειται για τις 740e iPerformance, 740Le iPerformance και 740Le xDrive iPerformance, με σύστημα τετρακίνησης.
Κύριο γνώρισμα και των τριων εκδόσεων είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης με φόρτιση από πρίζα, που περιλαμβάνει ένα κινητήρα βενζίνης TwinPower Turbo 2,0 λίτρων με απόδοση 258 ίππων και 40,8 χλγμ ροπής από τις 1.550-4.400 σ.α.λ., που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 113 ίππων και 25,5 χλγμ ροπής. Συνδυαστικά η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 326 ίππους και τα 51,0 χλγμ ροπής. Η συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων και με μία μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 9,2 kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα.
Παρά το μεγάλο βάρος του αμαξώματος, που αγγίζει τους 2 τόνους, οι επιδόσεις, αλλά και η κατανάλωση καυσίμου αποτελούν σημείο αναφοράς. Όπως για παράδειγμα η “βασική” 740e iPerformance, η οποία επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 2,0 λίτρα/100 χλμ. και 45 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο επιλογές κίνησης για το υβριδικό σύστημα μέσω του μπουτόν eDrive, όπως είναι το AUTO eDRIVE για συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και βενζίνης και το MAX eDRIVE για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Με αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα, η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 44 χιλιόμετρα, με ταχύτητες έως και 140 χλμ./ώρα.