«Aπειλή» για την παγκόσμια οικονομία και τις επιχειρήσεις χαρακτηρίζει η Citigroup τη νέα εφαρμογή που έχει προκαλέσει πανικό σε μικρούς και μεγάλους, το Pokemon Go, που βρίσκεται στην κορυφή των downloads εδώ και πολλές μέρες.
Όπως επισημαίνει, η δυναμική αυτή σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις των χρηστών της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τα κέρδη και τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2016 καθώς και του συνόλου του έτους.
Όπως επισημαίνει, σύμφωνα με την ανάλυσή της, το YouTube και το Twitter έχουν δεχτεί τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα από τους χρήστες, ενώ το Facebook είναι η μόνη εφαρμογή που έδειξε ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του PG.
Αν και δεν μπορούμε οριστικά να επιβεβαιώσουμε ότι το PG προκαλεί αυτές τις τάσεις, πιστεύουμε ότι η επιτυχία του παιχνιδιού συμβάλει σημαντικά σε αυτές» τονίζει η Citi.