Το πιο hot μοντέλο που διαθέτει στη γκάμα της η Nissan είναι το GTR-NISMO. Η έκδοση προδιαγραφών 2017 ξεκίνησε τις πωλήσεις από την Ιαπωνία και φέρει όλη αυτήν την εμπειρία που έχει συλλέξει η εταιρία από τη συμμετοχή της στους αγώνες.
Σχεδιαστικά ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρα, κατασκευασμένος από ανθρακονήματα και φτιαγμένος με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας. Νέα σχεδίαση φέρουν και οι αεραγωγοί, ενώ το κόκκινο σιρίτι πέριξ του αμαξώματος αποτελεί μια ευχάριστη «αγωνιστική» πινελιά.
Την όλη εικόνα συμπληρώνουν οι μαύρες ζάντες των 20 ιντσών, προσφέροντας θέα στις χρυσές δαγκάνες των φρένων, η τεράστια πίσω αεροτομή και οι δύο εξατμίσεις σε κάθε πλευρά του αμαξώματος.
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό.
Έρχεται με επανασχεδιασμένο ταμπλό, τιμόνι, κεντρικό υποβραχιόνιο που φέρουν επένδυση από αλκαντάρα. Η οθόνη αφής 8 ιντσών είναι πιο φιλική στη χρήση της και διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της.
Μια νέα εντολή ελέγχου στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, επίσης από ανθρακόνημα, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που έρχεται να “λύσει” τα χέρια σε αυτούς που ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Τα καθίσματα είναι της Recaro με κόκκινη επένδυση από αλκαντάρα.
Κάτω από το καπό «φιλοξενείται» το twin-turbo V6 3.8 λίτρων μοτέρ απόδοσης 600 ίππων που συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το μοτέρ είναι χειροποίητο και φέρει το όνομα του τεχνίτη που το συναρμολόγησε.
Να σημειωθεί ότι έχει αναβαθμιστεί η λειτουργία της τετρακίνησης, ενώ η πιο ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση, όπου σε συνδυασμό με την αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον βελτιωμένο χειρισμό του. Απτή απόδειξη των παραπάνω αποτελούν οι βελτιωμένοι χρόνοι σε διαδικασία σλάλομ του μοντέλου, αλλά και η αυξημένη απόδοσή του στις στροφές, κατά 2% περίπου, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Να αναφέρουμε επίσης το ειδικό σύστημα “Bilstein DampTronic”, το οποίο χάρη στις πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου, γίνεται ένας πολύ καλός και ώριμος φίλος του οδηγού, προσφέροντας υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης.