Συνεπής στη δέσμευσή της να στηρίζει την ελληνική επιχειρηματική πρωτοβουλία και δραστηριότητα, η Autohellas Hertz υπήρξε χορηγός μεγάλων εκπαιδευτικών συνεδρίων, που αφορούσαν στην ανάπτυξη των στελεχών της ελληνικής αγοράς, μέσω των πιο σύγχρονων μεθόδων. Στελέχη και εκπρόσωποι των σημαντικότερων κλάδων του Ελληνικού επιχειρείν έδωσαν το παρών στις εκδηλώσεις που υποστήριξε δυναμικά η εταιρεία.
Συγκριμένα το Νοέμβριο, η Autohellas Hertz ήταν Μέγας Χορηγός, με την υπηρεσία Hertz Operating Leasing στο 7ο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο διοργάνωσε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος και το οποίο είχε ως θέμα: «Tους παράγοντες που αλλάζουν τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς». Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α
Ταυτόχρονα, η εταιρεία συμμετείχε με Χρυσή Χορηγία στο Συνέδριο Solutions IV που διοργάνωσε το Supply Chain Institute, με την εξειδικευμένη υπηρεσία Hertz Equipment Rental. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν case studies, μεθοδολογίες και τεχνολογικές λύσεις που έχουν ξεχωρίσει στην αγορά, ενώ τις εργασίες του χαιρέτισε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νικόλαος Μαυραγάνης.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Autohellas Hertz, Eυάγγελος Φυτάλης δήλωσε σχετικά: «Η Autohellas Hertz επενδύει διαρκώς στην ανάπτυξη και εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της να είναι η κορυφαία εταιρεία του κλάδου ενοικίασης και μίσθωσης αυτοκινήτων καθώς και επαγγελματικών μηχανημάτων. Στο πλαίσιο αυτό, συμμετείχαμε ως χορηγοί σε συνέδρια που είχαν ως στόχο την ανάδειξη ευέλικτων λύσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή και την καλύτερη διαχείριση δραστηριοτήτων της εφοδιαστικής αλυσίδας».