Η BMW παρουσίασε στην Γενεύη την αμιγώς οικογενειακή έκδοση της Σειράς 5 Touring.
Ουσιαστικά οι διαφορές σε σχέση με τη σεντάν, επικεντρώνονται στις διαστάσεις και στους προσφερόμενους χώρους της καμπίνας. Η έκδοση Touring είναι 6 χιλιοστά πιο μακριά σε μήκος, φτάνοντας τα 4.943 χιλιοστά, και 20 χιλιοστά πιο ψηλή (1.498 χλστ). Βάση των παραπάνω εξωτερικών διαφοροποιήσεων, ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 570 λίτρα, φτάνοντας έως τα 1.700 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επίσης, αυξημένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι και το ωφέλιμο φορτίο, που πλέον φτάνει τα 730 κιλά.
Η εικόνα του μοντέλου παραμένει επιβλητική, με το πίσω τμήμα να έχει πιο δυναμική και σπορτίφ εικόνα, σε σχέση με το παρελθόν.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα, η οποία φιλοξενεί στο πάνω τμήμα την οθόνη υψηλής ευκρίνειας του συστήματος πολυμέσων 10,25 ιντσών με τις λειτουργίες να ελέγχονται μέσω του περιστροφικού διακόπτη, με νεύματα χάρη στο gesture control ή με φωνητικές εντολές. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ υπάρχει και το head-up display.
Το τεχνολογικό πακέτο της 5 Series Touring είναι πλήρες, περιλαμβάνοντας από ενεργό cruise control, λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης, Remote 3D View για συνεχή επαφή του κατόχου μέσω smartphone, σύστημα διατήρησης της λωρίδας που λειτουργεί με ταχύτητες έως τα 210 χλμ./ώρα, καθίσματα με οκτώ προγράμματα μασάζ, σύστημα αυτόματης στάθμευσης με τηλεχειρισμό και πολλά ακόμα.
Σε ότι αφορά την γκάμα των κινητήρων, αρχικά θα διατίθεται σε δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις, με τον κινητήρα 2,0 λίτρων και 252 ίππων (530i) και τον 3,0 λίτρων με απόδοση 340 ίππων και τετρακίνηση (540i xDrive) και σε δύο ντίζελ, την 520d με κινητήρα 2,0 λίτρων (190 PS) και την 530d με τον τρίλιτρο κινητήρα των 265 ίππων, που θα συνδυάζεται και με τετρακίνηση xDrive. Όλες τις εκδόσεις διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, πλην της 520d, η οποία έρχεται με το μηχανικό των 6 σχέσεων.
περισσότερα:
http://www.motori.gr/newsarticle/motorshow/bmw-5-series-touring-symplironei-tin-gkama