Η κορυφαία έκδοση του νέου Fiesta αφήνει πίσω της τον EcoBoost κινητήρα των 1,6 λίτρων, έχοντας πλέον ένα νέο μηχανικό σύνολο 1,5 λίτρων με αυξημένη απόδοση.
Χάρη στις επεμβάσεις του τμήματος Ford Performance, o κινητήρας αποδίδει 200 ίππους και 29,6 χλγμ ροπής, δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτ.).
Επίσης, ο νέος EcoBoost διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ.
Για πρώτη φορά ένα το Fiesta ST θα προσφέρεται με τρία επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, Normal Mode, Sport Mode και Track Mode. Μέσω αυτών, ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει τον τρόπο οδήγησης ανάλογα τις απαιτήσεις του, στην πόλη, τον αυτοκινητόδρομο ή ακόμα και σε περιβάλλον πίστας.
Τα παραπάνω συνδυάζονται με το Torque Vectoring Control που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή στις στροφές, αλλά και τριών σταδίων σύστημα ευστάθειας ESC.
περισσότερα:
http://www.motori.gr/newsarticle/motorshow/ford-fiesta-st-sti-logiki-toy-downsizing