Η Ferrari παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο της μοντέλο, 812 Superfast. Το ιταλικό supercar αντικαθιστά την F12 berlinetta και τιτλοφορείται ως το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό μοντέλο της φίρμας.
Κάτω από το καπό υπάρχει ο νέος V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 800 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 73,2 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ., με το 80% να είναι διαθέσιμο από τις 3.500 σ.α.λ. Με βάση τα παραπάνω, η νέα ντίβα του Μαρανέλο αρκείται στο να επιταχύνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δευτ. με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα.
Η ειδική ισχύς έχει αναλογία 123 ίππων/λίτρο), ενώ η κινητήρια μονάδα διαθέτει ένα νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού 350 bar, που τοποθετείται πρώτη φορά σε κινητήρα υψηλών επιδόσεων και συνδυάζεται με την εισαγωγή αέρα μεταβλητής γεωμετρίας που προέρχεται από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των μονοθεσίων της Formula 1.
Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που έχει ρυθμιστεί με τρόπο να κάνει τις αλλαγές ακόμη γρηγορότερα. Για την μέγιστη οδική ισορροπία και ευχαρίστηση του οδηγού, η Ferrari 812 Superfast έχει εξοπλιστεί με ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια που αυξάνουν την κάθετη δύναμη και μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ αποτελεί και το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που διαθέτει τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση.
Ακόμη, η 812 Superfast εξοπλίζεται με τα αναβαθμισμένα συστήματα SSC (Side Slip Control) και τετραδιεύθυνσης Virtual Short Wheelbase, τα οποία συμβάλλουν στην βελτίωση της απόκρισης του οχήματος στις εντολές του οδηγού.
περισσότερο:
http://www.motori.gr/newsarticle/motorshow/ferrari-812-superfast-i-nea-ntiva-toy-maranelo