Η Inditex, η εταιρία στην οποία ανήκει η αλυσίδα ενδυμάτων Zara, ανακοίνωσε σήμερα ότι τα καθαρά της κέρδη για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 10%, καθώς τα προϊόντα και οι πολλές μάρκες που προσφέρει σε φυσικά καταστήματα και online συνέχισαν να προσελκύουν αγοραστές σε όλο τον πλανήτη.
Ο μεγαλύτερος πωλητής λιανικής του κόσμου στον τομέα των ενδυμάτων σε όρους πωλήσεων γνωστοποίησε πως τα καθαρά κέρδη για το έτος που έληξε στις 31 Ιανουαρίου ενισχύθηκαν σε 3,16 δισ. ευρώ από 2,88 δισ.
Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 12% σε 23,31 δισ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα συνάδουν με τις προβλέψεις των αναλυτών της FactSet, οι οποίοι ανέμεναν κέρδη 3,18 δισ. ευρώ από έσοδα 23,33 δισ.
Η Inditex διευκρίνισε πως οι πωλήσεις της αυξήθηκαν και στις οκτώ μάρκες της, από την Pull&Bear για τους νέους μέχρι την πιο επίσημη Massimo Dutti. Η Zara, ωστόσο, εξακολουθεί να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων, οι οποίες έχουν παραμείνει ισχυρές τις πρώτες εβδομάδες του τρέχοντος οικονομικού έτους. Η εταιρία έχει εμφανίσει ανάπτυξη 13% στις πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, σε όρους σταθερών ισοτιμιών, μεταξύ 1ης Φεβρουαρίου και 12 Μαρτίου.
Σύμφωνα με το MarketWatch, η εταιρία δεν δίνει ξεχωριστά στοιχεία για τις πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, ωστόσο η Société Générale εκτιμά πως οι online πωλήσεις της Inditex αντιστοιχούν αυτή τη στιγμή περίπου στο 6% των συνολικών. Το ποσοστό αυτό εκτιμάται πως από εδώ και στο εξής θα ενισχύεται σταδιακά.
Τονίζοντας τη σημασία των online πωλήσεων, η εταιρία επιβράδυνε το ρυθμό με τον οποίο ανοίγει καινούρια φυσικά καταστήματα. Πέρυσι άνοιξε 279 νέα καταστήματα, οδηγώντας το συνολικό αριθμό στα 7.292.