Ακόμη ένα έργο για την προβολή της Στερεάς Ελλάδας υλοποιείται μετά την ένταξή του στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Περιφέρειας. Το έργο, συνολικής δαπάνης 1.183.380,00 ευρώ, εντάσσεται στον σχεδιασμό των πρωτοβουλιών και των δράσεων για την προβολή της Στερεάς Ελλάδας, των τουριστικών υποδομών της, του φυσικού της κάλλους και των προϊόντων της, όχι μόνο στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά, γνωστοποιεί η Περιφέρεια σε ανακοίνωσή της.
Οι στοχευμένες δράσεις του έργου αφορούν στην ανάπτυξη ενός συστήματος τουριστικής ταυτότητας, αλλά και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών εξειδίκευσης σε συνεργασία με βασικούς θεσμικούς τουριστικούς φορείς της Περιφέρειας για τη διαμόρφωση, αξιοποίηση και εφαρμογή ενός ενιαίου πλαισίου ευρύτερης Στρατηγικής Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας.
Οι δράσεις αυτές πρόκειται να συμβάλουν στην προβολή του τουρισμού και του πολιτισμού της Περιφέρειας με βάση την ανάδειξη εμπειριών, τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας σε εθνικά ΜΜΕ, τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, εκδηλώσεις και διοργάνωση επιχειρηματικών ταξιδιών, και τις εξειδικευμένες ενέργειες προώθησης και ανάδειξης προϊόντων του καλαθιού της Περιφέρειας Στερεάς που συσχετίζονται με διατροφικά πρότυπα.
Με αφορμή την ένταξη του έργου στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε: «Ο τουρισμός είναι ένας Μαραθώνιος. Θέλει διαρκή αγώνα και στοχευμένες κινήσεις για να μπορέσεις να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εμείς έχουμε μπει στον Μαραθώνιο αυτό και τρέχουμε σε όλο τον κόσμο για να κάνουμε γνωστή τη Στερεά Ελλάδα, τις υποδομές και τις τουριστικές υπηρεσίες που παρέχει, αλλά και τα προϊόντα της. Έχουμε λάβει μέρος στις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις και έχουμε φέρει σε επαφή τους επιχειρηματίες του τουρισμού μας και τους παραγωγούς μας με τους φορείς του παγκόσμιου τουρισμού. Δεν χάνουμε χρόνο, συνεχίζουμε το τρέξιμο και υλοποιούμε το σχέδιό μας για να γίνει γνωστό παντού ότι η Στερεά Ελλάδα προσφέρει τουριστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου».