Αντλώντας έμπνευση από τη νέα της καμπάνια «Cities of the World», ηHeineken «κερνάει» διαδρομές με ταξί μέσα στην πόλη και σε προκαλεί να αφήσεις στην άκρη τη ρουτίνα της καθημερινότητας για να ανακαλύψεις τα κρυμμένα μυστικά της. Σε συνέχεια της αλλαγής του ονόματός της σε Πράσινη, αλλά και της καμπάνιας «Γίνεται», που στόχο είχε να μεταδώσει κύματα αισιοδοξίας σε όλη την Ελλάδα, ηHeineken χαρίζει τώρα πάνω από 10.000 διαδρομές με ταξί. Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, η Heineken δημιούργησε και κυκλοφορεί συλλεκτικές φιάλες με τα ονόματα μεγάλων πόλεων στον κόσμο, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και οι δικές μας: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο.