Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου
Ο ρυθμός αύξησης των εσόδων για το δεύτερο τρίμηνο επιταχύνθηκε με αποτέλεσμα να καταγραφεί αύξηση 5,7% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και 5,6% σε δημοσιευμένη βάση.
Η προσήλωσή της εταιρείας στη δημιουργία αξίας με άξονα το βελτιωμένο μείγμα κατηγορίας και συσκευασίας και οι αυξήσεις τιμών των προϊόντων της, είχαν σαν αποτέλεσμα την αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 4,3%, με βελτίωση σε όλους τους τομείς δραστηριότητας.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,4% στο πρώτο εξάμηνο, με αύξηση σε όλους του τομείς δραστηριότητας.
Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,8%, με ένα καλό δεύτερο τρίμηνο χάρη στη χρονική μετατόπιση του Καθολικού Πάσχα και τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες του Ιουνίου.
Οι καλές επιδόσεις στις περισσότερες αναπτυσσόμενες αγορές επέφεραν αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 0,8%.
Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1,9% στο πρώτο εξάμηνο με καλές επιδόσεις σε Ουκρανία, Ρουμανία και Σερβία.
Τα συγκρίσιμα λειτουργικά έξοδα ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις μειώθηκαν κατά 40 μονάδες βάσης, ως αποτέλεσμα της λειτουργικής μόχλευσης.
Το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 150 μονάδες βάσης, στο 9,1%, ευνοημένο από τη λειτουργική μόχλευση, παρά το υψηλότερο κόστος πρώτων υλών και τις δυσμενείς συναλλαγματικές διακυμάνσεις
Τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,576 καταγράφοντας αύξηση 38,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,526, καταγράφοντας αύξηση 35,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Ο κ. Δ. Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα εξαιρετικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, που χαρακτηρίζονται από αύξηση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο και στους τρεις τομείς δραστηριότητάς μας. Είναι επίσης πολύ ικανοποιητικό να βλέπουμε την αύξηση των εσόδων να μεταφράζεται σε σημαντική αύξηση του περιθωρίου κέρδους. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας σχετικά με την αξιοποίηση των παγίων μας και τη βελτίωση της κερδοφορίας μέσω της λειτουργικής μόχλευσης είναι ισχυρή και αποδίδει καλά αποτελέσματα.
Είμαστε σε καλό δρόμο για την αύξηση των εσόδων και του περιθωρίου κέρδους, με τον οργανισμό ενδυναμωμένο από την πρόοδο που έχουμε επιτύχει σε σχέση με τους χρηματοοικονομικούς μας στόχους για το 2020».