Τα καθαρά κέρδη προ φόρων έφτασαν τα €101,9 εκατ. ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 40% και ανήλθαν σε €71,7 εκατ.
Κατά το τρίτο και ισχυρότερο τρίμηνο του έτους, τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε €445,6 εκατ., 7% ενισχυμένα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων έφτασαν τα €128,6 εκατ. ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €91,7εκατ., 23% βελτιωμένα σε σχέση με το 2016. Η μέση πληρότητα πτήσεων ενισχύθηκε σημαντικά και ανήλθε σε 87,6% από 83,7%.
Η ενίσχυση των πληροτήτων και του μέσου εσόδου ανά πτήση, απόρροια των αποτελεσματικών προσαρμογών που συντελέστηκαν στο δίκτυο και της επιτυχημένης εμπορικής πολιτικής και επένδυσης στις αγορές του εξωτερικού, οδήγησαν σε σημαντική βελτίωση του λειτουργικού αποτελέσματος, με αύξηση των λειτουργικών κερδών (EBITDA) κατά 22%, σε €138,5 εκατ. το τρίτο τρίμηνο του έτους.
Οι καθαρές λειτουργικές ροές ενισχύθηκαν σε €156,9 εκατ. από €92,3 εκατ. το εννεάμηνο του 2016, με αποτέλεσμα τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφωθούν σε €371 εκατ. την 30.09.2017.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν 10,2 εκατ. επιβάτες, με 4,6 εκατ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού και 5,6 εκατ. στο δίκτυο εξωτερικού. H επιβατική κίνηση εξωτερικού από την Αθήνα αυξήθηκε κατά 14%, με την AEGEAN να συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη τόσο σε παραδοσιακούς όσο και καινούργιους προορισμούς. Η αύξηση της επιβατικής κίνησης προέρχεται από την αναδιάταξη και ωρίμανση του δικτύου, που σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ζήτηση για την Ελλάδα οδήγησε σε σημαντικά υψηλότερες πληρότητες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης (φωτογραφία), Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:
«Το τρίτο τρίμηνο, συνεχίζοντας τη δυναμική της αφετηρίας της καλοκαιρινής περιόδου, πετύχαμε ιστορικά υψηλές πληρότητες και σημαντικά ενισχυμένη κερδοφορία. Με την επένδυσή μας στην ενίσχυση των άμεσων συνδέσεων προς τον κόμβο της Αθήνας συμβάλλουμε για άλλη μια χρονιά στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων στη χώρα και παράλληλα ενισχύουμε την αποτελεσματικότητα του δικτύου μας. Οι πρόσφατες διακρίσεις των υπηρεσιών μας στo πλαίσιο διεθνών ερευνών καταναλωτών που εκτελούν οργανισμοί όπως η Skytrax και η Conde Nast Traveler, είναι μια εξαιρετικά σημαντική ψήφος εμπιστοσύνης στην ποιότητα του προϊόντος και των ανθρώπων μας αλλά και στη διεθνή ανταγωνιστικότητα της εταιρείας.
Η επιτυχία του 2017 μάς ενισχύει για να προχωρήσουμε, προσθέτοντας 11 νέους προορισμούς από την Αθήνα, 18 νέα δρομολόγια και συνολικά 700 χιλ. επιπλέον θέσεις στο δίκτυό μας για το 2018».