Την εγγυητική εξέδωσε εκ νέου η Promsvyazbank, η οποία λόγω της κρατικοποίησης της και της αλλαγής της διοίκησης, έπρεπε να επαναλάβει τη διαδικασία. Λόγω κρατικοποίησης, το Ρωσικό δημόσιο εγγυάται για τα λεφτά της επιστολής.
Η κοινοπραξία Deutsche Investment (Diep) 50%, η γαλλική CMA (35%) και η Belterra (15%) του Ιβάν Σαββίδη προσέφερε 231 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 67% των μετοχών.
Στη συνέχεια της διαδικασίας ο φάκελος θα περάσει και από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για έγκριση της συμφωνίας έως τα τέλη Δεκεμβρίου. Αυτός ήταν ο αρχικός σχεδιασμός.
Το επόμενο βήμα είναι να εγκριθεί η αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΛΘ και θα κυρωθεί με νόμο από τη Βουλή, όπως έγινε και με τον ΟΛΠ. Αυτό υπολογίζεται ότι θα συμβεί στα μέσα του Ιανουαρίου του 2018.
Ο Πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα, κ. Κριστόφ Σαντεπύ, απεύθυνε χαιρετισμό στα ελληνικά, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Η Ελλάδα αφήνει πίσω της τα χρόνια της κρίσης και ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Οι επενδυτές στρέφονται πάλι στη χώρα και αυτό το διαπιστώνουμε και στην Πρεσβεία». Σε άλλο σημείο της τοποθέτησής του αναφορικά με τον ΟΛΘ τόνισε ότι είναι μια αξιοσημείωτη ιδιωτικοποίηση για την πόλη της Θεσσαλονίκης, καθώς θα επιφέρει ανάπτυξη λόγω των σημαντικών επενδύσεων που θα πραγματοποιηθούν.
Ο υπουργός Ναυτιλίας, κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής δήλωσε ότι μαζί με τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Στέργιο Πιτσιόρλα είχαν επιφορτιστεί από πλευράς κυβέρνησης την υλοποίηση αυτή της επένδυσης, τονίζοντας ότι επιθυμία όλων ήταν να έχει ευρωπαϊκό χαρακτήρα και να είναι δημιουργική η σχέση επενδυτών – εργαζομένων – πόλης , κάτι που το πετύχαμε.
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Άρης Ξενόφος υπογράμμισε ότι ανοίγει ένας νέος κύκλος ανάπτυξης για το λιμάνι, την Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία, ένας νέος κύκλος προοπτικής για τους εργαζόμενους. Τόνισε την δέσμευση της κοινοπραξίας για επενδύσεις και άνοδο της εμπορικής κίνησης, επισημαίνοντας ότι ενισχύεται η Ελλάδα ως ευρωπαϊκή πύλη του εμπορίου και της κρουαζιέρας.
Ο κ. Μπόρις Βένζελ, Διευθύνων Σύμβουλος της Terminal Link επισήμανε από την πλευρά των επενδυτών την δέσμευση της κοινοπραξίας να φέρει στον ΟΛΘ πολλά από την πολυσχιδή και διεθνή της εμπειρία, σημειώνοντας ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα εξαιρετικό περιουσιακό στοιχείο.
Ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της κοινοπραξίας από την πλευρά του δήλωσε ότι οι επενδυτές είναι πεπεισμένοι για την αξία και τη σπουδαιότητα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, για το εύρος των επενδύσεων που θα πραγματοποιηθούν και νωρίτερα από τις συμβατικές υποχρεώσεις και σημείωσε ότι σε 1-2 χρόνια θα έχει δικαιωθεί η προσπάθειά τους.