Ο όμιλος Ferrero Group και οι θυγατρικές του, ένας όμιλος με παγκόσμια παρουσία στην αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωδών προϊόντων, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο της συμφωνίας για την εξαγορά του κλάδου γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ, έναντι $ 2,8 δισεκατομμυρίων μετρητοίς, οι πωλήσεις του οποίου, το 2016, ανήλθαν στα $ 900 εκατομμύρια, περίπου.
Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η Ferrero αποκτά περισσότερα από 20 brands με πλούσια ιστορία και υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά, όπως μεταξύ άλλων τα Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, και Wonka®, και επιπλέον το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch®για γλυκίσματα και άλλες συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στις ΗΠΑ, καθώς επίσης και σήματα ζαχαρωδών όπως τα SweeTarts®, LaffyTaffy®, και Nerds®.
Με τη συμφωνία αυτή, η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική Αγορά, στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac®, οι πραλίνες Ferrero Rocher®, η πραλίνα φουντουκιού Nutella® και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London, καθώς και μέσω της Ferrara Candy Company, η οποία εξαγοράστηκε πρόσφατα από θυγατρική του Ομίλου Ferrero και διαθέτει σήματα όπως τα Trolli®, Brach's® και Black Forest®Gummies. Σύμβουλος στο deal ήταν η Lazard.