Στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί η ΔΕΗ, η οποία τον Νοέμβριο του 2017 υπόγραψε σύμφωνο συνεργασίας με την πολωνική Solaris Bus & Coach για την παροχή στους Δήμους ενός ολοκληρωμένου προϊόντος, που θα τα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, προμήθεια και συντήρηση, διαχείριση ανακύκλωσης των υλικών, εγκατάσταση υποδομών φόρτισης, παροχή αναγκαίας ηλεκτρικής ενέργειας κλπ.
Το νέο «προϊόν» θα παρουσιαστεί αρχικά σε ένα Δήμο, ο οποίος θα επιλεγεί για την πιλοτική εφαρμογή του project και κατόπιν θα επεκταθεί σε άλλους δήμους.
Η ενέργεια που θα καταναλώνουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία για τις αστικές μεταφορές των Δήμων θα συνοδεύεται από πράσινα πιστοποιητικά.
Το νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ συνδυάζεται με το σχέδιο του Διαχειριστή των Δικτύων Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) για την ανάπτυξη 1.000-1500 σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ηπειρωτική χώρα και άλλων 100-150 σταθμών φόρτισης στα νησιά κατά την τριετία 2018-2020.
Το σχετικό πρόγραμμα έχει ήδη υποβληθεί στη ΡΑΕ και ενδεικτικό του ενδιαφέροντος είναι ότι στη διαβούλευση για τις τεχνικές προδιαγραφές των σταθμών ηλεκτρική φόρτισης οχημάτων συμμετείχαν 8 επιχειρήσεις.
Συνολικά σήμερα στη χώρα λειτουργούν περί τους 65 σταθμούς φόρτισης.
Το 2017 πουλήθηκαν 163 ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα, υπερτριπλάσια σε σχέση με το 2016 (+246 %) αλλά το μερίδιο αγοράς τους, όμως, δεν ξεπερνά το 0,2%.
Η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου ανεφοδιασμού αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις μεταφορές που αποτελεί και ευρωπαϊκή υποχρέωση της χώρας.