Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ασφάλιση αυτοκινήτου
Νέα εμπειρία εξυπηρέτησης από την Generali
Τρίτη, 17/07/2018

Μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους πελάτες και τους Συνεργάτες της στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και απλοποιώντας τις υπάρχουσες διαδικασίες της προς όφελος του Ασφαλισμένου, η Generali  μειώνει σημαντικά το χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματα αποζημίωσης των πελατών της.

 

Με την ενεργοποίηση της Φροντίδας Ατυχήματος, όλες οι απαραίτητες ενέργειες, αναλαμβάνονται από τους ανθρώπους της Generali, οι οποίοι μέσα σε 24 ώρες επικοινωνούν με τον Ασφαλισμένο, τον ενημερώνουν και τον καθοδηγήσουν για την εξέλιξη του αιτήματός του.

 

Η Φροντίδα Ατυχήματος πραγματοποιεί με ακρίβεια την καταγραφή του κάθε περιστατικού. Τα απαραίτητα στοιχεία καταγράφονται επιτόπου και προωθούνται σε πραγματικό χρόνο, ψηφιακά, μέσω tablet, ενεργοποιώντας έτσι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα εξυπηρέτησης. Τα δεδομένα περνούν σε μια κοινή πλατφόρμα, όπου ο Συνεργάτης και η Εταιρία έχουν άμεση ενημέρωση και πρόσβαση. Παράλληλα, και ο Ασφαλισμένος λαμβάνει συνεχή ενημέρωση τόσο με sms όσο και τηλεφωνικά. Με αυτόν τον τρόπο νιώθει απόλυτα ασφαλής, έχοντας δίπλα του τον εξειδικευμένο Συνεργάτη Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή καθώς και το έμπειρο προσωπικό της Generali.

 

Επιπλέον, οι Ασφαλισμένοι της Generali έχουν πρόσβαση σε ένα επιλεγμένο Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργαζόμενων Συνεργείων, διασφαλίζοντας μια σειρά από προνομιακές υπηρεσίες όπως:

 

  • η επισκευή του οχήματός τους με μηδενικό κόστος, χωρίς την εκταμίευση χρημάτων,
  • η εγγύηση επισκευής και
  • η δυνατότητα οχήματος αντικατάστασης

 

Σε περίπτωση μάλιστα που ο Ασφαλισμένος επιλέξει ένα από τα Συνεργαζόμενα Συνεργεία, η Generali τον ενημερώνει, εντός 24 ωρών, για την έγκριση της αποζημίωσής του. Ο αρμόδιος τεχνικός σύμβουλος της Generali αναλαμβάνει σε απευθείας συνεννόηση με το συνεργείο, την άμεση πραγματογνωμοσύνη και τη συμφωνία για το κόστος επισκευής, χωρίς την εμπλοκή του πελάτη.   

 

Όπως δηλώνει η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών, Γενικών Ασφαλίσεων: «Η νέα διαδικασία έχει τύχει ήδη θερμής υποδοχής από τους Συνεργάτες μας Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, ενώ πολλοί Ασφαλισμένοι έχουν βιώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, που περιλαμβάνει την ανταπόκριση της Φροντίδας Ατυχήματος σε 30’ λεπτά και την έγκριση της αποζημίωσής τους εντός 24 ωρών από τη στιγμή του ατυχήματος».

 

Η παρακολούθηση της πορείας των αιτημάτων γίνεται on-line, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας OneView, στην οποία έχουν πρόσβαση όλοι οι Συνεργάτες Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές της Generali. Χάρη σε αυτό το ψηφιακό εργαλείο οι Συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν άμεσα τους πελάτες, αλλά και να στέλνουν ψηφιακά τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποζημίωσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και των αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali.

 

Με την παραπάνω διαδικασία και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, τόσο οι Συνεργάτες όσο και οι Ασφαλισμένοι απολαμβάνουν τα παρακάτω προνόμια:

 

  • Εξατομικευμένη συμβουλευτική και καθοδήγηση από τη στιγμή του ατυχήματος μέχρι την τελική αποζημίωση
  • Άμεση αποζημίωση
  • Δυνατότητα on-line ενημέρωσης και παρακολούθησης της εξέλιξης της ζημιάς
  • Ταχύτερη εξυπηρέτηση και διαφανείς διαδικασίες

 

Οι νέες υπηρεσίες που συστήνει η Generali ικανοποιούν τα αιτήματα των Ασφαλισμένων και των Συνεργατών, τα οποία καταγράφηκαν μέσω του συστήματος αξιολόγησης NPS, που λειτουργεί από τον Ιανουάριο του 2018.

 

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Παρακολουθούμε, Σχεδιάζουμε, και Ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών και Συνεργατών μας. Δεσμευόμαστε, και παρέχουμε όσα υποσχόμαστε. Πιστοί στην υλοποίηση της στρατηγικής μας, αξιοποιούμε συνδυαστικά τη διαπροσωπική επικοινωνία και την τεχνολογία. Μετά τις πρωτοποριακές για την ελληνική αγορά, ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέραμε στον κλάδο υγείας, κάνουμε τη διαφορά και στον κλάδο αυτοκινήτου. Η υψηλή τεχνογνωσία των Συνεργατών και του προσωπικού μας και η τεχνολογία τίθενται στην υπηρεσία των Ασφαλισμένων, παρέχοντας πιο γρήγορη, απλή και διάφανη εξυπηρέτηση από ποτέ».

Συναφείς αναρτήσεις
Η Generali, επιδιώκοντας σταθερά να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, επενδύει στον σχεδιασμό ...
Alpha Bank
Σε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την Assicurazioni Generali (“Generali”) εισέρχεται η Αlpha Bank, για τη διάθεση μέσω του Δικτύου της ...
Generali
Την αξιοποίηση της τηλεματικής τεχνολογίας (telematics) προς όφελος των ασφαλισμένων θέτει η Generali, μέσω της εφαρμογής “Generali My Drive”. ...
Generali
Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση ...
Ανασφάλιστα αυτοκίνητα
Μειώθηκαν με την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας τα ανασφάλιστα οχήματα στην Ελλάδα και δεν ξεπερνούν πλέον τις 600.000, από ...
 
 
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική εγκαινίασε τον φετινό κύκλο των συνεδρίων της από τη Θεσσαλονίκη, όπου διοργανώθηκε μια μεγάλη εκδήλωση με τη συμμετοχή περισσότερων από ...
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου Reale, στηρίζει έμπρακτα τον πρώτο διεθνή διαγωνισμό "Together 4 a Better World" του Ιδρύματος Reale, ο οποίος ...
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την τοποθέτηση του κυρίου Γεώργιου Γάκα στη θέση του Συνδιευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας. Η ενίσχυση ...
Με πέντε, καινούρια αλλά και ανακαινισμένα, καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο νέων καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να παρέχουν μία μοναδική ...
Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοίνωσε σήμερα ότι, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του σχεδίου μετασχηματισμού και της νέας εταιρικής στρατηγικής, o κ. Robert Gauci ...
Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα στον ασφαλιστικό κλάδο, έχει στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τον άνθρωπο, το περιβάλλον του και το μέλλον του. ...
Η Reale Mutua di Assicurazioni, η μεγαλύτερη ιταλική εταιρεία αμοιβαίας ασφάλισης, μητρική του Ομίλου Reale, ολοκλήρωσε την εξαγορά του 75% του μετοχικού κεφαλαίου ...
Ιντεραμέρικαν Ζωής
Η «Ιντεραμέρικαν Ζωής», μέλος του Ομίλου Achmea, ενός κορυφαίου διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου με έδρα την Ολλανδία, ανακοινώνει την συγχώνευση με απορρόφηση της θυγατρικής ...
Ημέρα Ασφάλισης
Η μελέτη που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) αναδεικνύει τη σημαντική συμβολή του ασφαλιστικού κλάδου στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, ...
Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοινώνει την τοποθέτηση του κ. Νάσου Ζαρκαλή στη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της, από 1 Οκτωβρίου 2023. Ο κ. ...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) εγκαινίασαν την έναρξη συνεργασίας τους με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας 5ετούς ...
Συμφωνία ΕΑΕΕ – ΟΑΣΕ
Μετά από μία μακρά περίοδο διαπραγματεύσεων σε κλίμα συνεννόησης και συναίνεσης, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος ...