Τον τελευταίο καιρό η BMW παρουσιάζει ολοένα και περισσότερες plug-in υβριδικές προτάσεις οι οποίες συνδυάζουν επαρκή ιπποδύναμη με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και ιδιαίτερα αυξημένη ροπή.
Τα plug-in υβριδικά σύνολα έχουν κάποιες πολύ σημαντικές ομοιότητες με τους κινητήρες πετρελαίου και αυτές είναι η εξασφάλιση χαμηλού κόστους μετακίνησης και η περίσσεια ροπής χαρακτηριστικά που οφείλονται στους ηλεκτρικούς κινητήρες ενώ έχουν και ένα βασικό πλεονέκτημα, την αυξημένη ιπποδύναμη που οφείλεται στους κινητήρες βενζίνης.
Άρα, με τα plug-in υβριδικά σύνολα να συνδυάζουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά από δύο κόσμους δεν προκαλεί εντύπωση η απόφαση της BMW να σταματήσει πλήρως τη διάθεση diesel συνόλων στην αμερικάνικη αγορά.
Η είδηση αυτή προέρχεται από τον επί κεφαλής προϊόντων και τεχνολογιών επικοινωνίας για τη Βόρεια Αμερική, Άλεξ Σμακ, ο οποίος είπε ότι πλέον η εταιρεία στοχεύει ξεκάθαρα στην ανάπτυξη της plug-in υβριδικής τεχνολογίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της πολιτικής των Βαυαρών είναι η κατάργηση της X5 xDrive35d και η αντικατάστασή της (το 2020) από την xDrive45e iPerformance.