Για το σύνολο της χρήσης του 2018, ο ΟΠΑΠ σημείωσε καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) που ξεπέρασαν τα 1,547 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,3% σε ετήσια βάση. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ενισχύθηκαν κατά 15,4% και διαμορφώθηκαν στα 353,6 εκατ. ευρώ. Επίσης, ο Όμιλος κατέβαλε 507,8 εκατ. ευρώ ως εισφορά επί των καθαρών εσόδων του.
Ο κ. Κόουπ σημείωσε πως επιτεύχθηκε σπουδαία πρόοδος στην υλοποίηση του Οράματος 2020 και των στρατηγικών προτεραιοτήτων της εταιρείας, συμπληρώνοντας πως "με τις ισχυρές επιδόσεις του τέταρτου τριμήνου πετύχαμε υψηλά ετών όσον αφορά τα έσοδα και την κερδοφορία του ΟΠΑΠ. Με αυτό τον τρόπο, καταφέραμε να κλείσουμε με επιτυχία το 2018, μια ιστορική χρονιά για τον ΟΠΑΠ, καθώς γιορτάσαμε την 60η επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας και ταυτόχρονα σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο στην υλοποίηση του Οράματος 2020 και των στρατηγικών προτεραιοτήτων μας. Χάρη στη συλλογική προσπάθεια της Ομάδας του ΟΠΑΠ, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε θετικά αποτελέσματα για μία ακόμη χρονιά το 2019”.
Αναφερόμενος στις στρατηγικές προτεραιότητες του ΟΠΑΠ, ο επικεφαλής του Οργανισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο μεγάλο έργο τεχνολογικού μετασχηματισμού της εταιρείας, στην επένδυση του Οργανισμού στο δίκτυο των καταστημάτων, τις online δραστηριότητες και την αυξανόμενη συνεισφορά των παιγνιομηχανημάτων (VLTs).
Σε ό,τι αφορά το δίκτυο PLAY, στα τέλη του 2018, ο ΟΠΑΠ είχε εγκαταστήσει σχεδόν 19.000 VLTs, ενώ το δίκτυο καταστημάτων PLAY αριθμούσε περισσότερα από 350 gaming halls. Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) των παιχνιδιών PLAY ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ στο σύνολο του έτους, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανάπτυξη του δικτύου, όπως σημείωσε η διοίκηση. Σήμερα, τα εγκατεστημένα VLTs ανέρχονται σε 19.940 και μέχρι το τέλος του 2019 θα εγκατασταθούν επιπλέον 5.000, φθάνοντας τον στόχο των 25.000 που είχε τεθεί. Παράλληλα ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει σε προϊοντικές βελτιώσεις, όπως η διάθεση τζακ ποτ στο δίκτυο των παιγνιομηχανημάτων, η οποία αναμένεται εντός του δεύτερου τριμήνου του 2019.