Η οριακή αύξηση κατά 0,1% των κερδών της Coca Cola HBC στο τρίτο τρίμηνο δεν ανέτρεψε την υποχώρηση αυτών στο εννεάμηνο, ενώ επιταχύνθηκε ο ρυθμός πτώσης του όγκου πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο λόγω των εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στις αναπτυγμένες αγορές. Συγκεκριμένα πτώση 4,6% σημείωσαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca Cola HBC στο εννεάμηνο, υποχωρώντας στα 247 εκατ. ευρώ από 258,8 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη στο γ' τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 200,9 εκατ. ευρώ (-3,1%) και στο εννεάμηνο στα 367,8 εκατ. ευρώ (-4,6%), ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις στο εννεάμηνο εμφάνισαν πτώση 5,6% στα 5 δισ. ευρώ, ενώ στο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 5,3% στα 1,817 δισ. ευρώ. Σε ότι αφορά τον όγκο των πωλήσεων αυτός στο γ' τρίμηνο ήταν μειωμένος κατά 4,8% στα 547,6 εκατ. κιβώτια και στο εννεάμηνο μειωμένος κατά 3,9% στα 1,517 δισ. κιβώτια. Παρ’ όλα αυτά η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει ή να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της σε όγκο και αξία σε 15 αγορές στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και σε 10 αγορές στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών.