Η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά είναι στην κορυφή της λίστας των διαδικτυακών δραστηριοτήτων και πραγματοποιείται από το 84,9% των χρηστών του Διαδικτύου, καταγράφοντας αύξηση 10% σε σχέση µε το 2013.
Η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες είναι η δεύτερη περισσότερο πραγματοποιούμενη δραστηριότητα από το 82,3% των χρηστών, καταγράφοντας μικρή μείωση 1% σε σχέση µε το 2013. Ψηλά στην κατάταξη βρίσκεται και η αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυμάτων, 79,8%, η συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (64,3%), τα παιχνίδια, οι ταινίες, η μουσική (52), το Web ραδιόφωνο ή η web τηλεόραση (51,6%). Επίσης, η πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, µε χρήση web κάμερας µέσω του διαδικτύου (45,0%) και το “ανέβασµα” σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos, λογισμικού (34,3%) είναι, επίσης, δημοφιλή για τους Έλληνες.
Ακολουθεί η χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα (29,7%), η πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών (20,8%) και η δημιουργία ιστοσελίδας ή blog (6,7%).
Μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται, σε σχέση µε το 2013, στην πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών (+16,2%), στην πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων µέσω του διαδικτύου, µε χρήση προγραμμάτων, όπως το Skype (+6,6%) και μεγαλύτερη μείωση καταγράφεται στη χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύματα (-22,1%). Σε σχέση µε το 2012, έτος για το οποίο συλλέχθηκε η πληροφορία, μείωση 35,0% καταγράφεται και για τη δημιουργία ιστοσελίδας ή blog.