Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων, η αποδυνάμωση του δολαρίου ΗΠΑ έναντι του ευρώ, η αλλαγή του προϊοντικού μίγματος και η αύξηση των τιμών ήταν οι βασικοί λόγοι που οδήγησαν σε άνοδο κατά 18,4% τον τζίρο της ΦΑΓΕ στο εννεάμηνο ο οποίος ανήλθε στα 510 εκατ. δολάρια. Ειδικότερα οι πωλήσεις της εταιρείας “έτρεξαν” σε ΗΠΑ, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο με ρυθξμό 22%, 80,6% και 38,8%, αντίστοιχα. Αντιθέτως στην Ελλάδα οι πωλήσεις στην Ελλάδα συνέχισαν να πιέζονται καταγράφοντας πτώση 2,6% σε αξία και 6,4% σε όγκο. Αποτέλεσμα οι πωλήσεις εκτός Ελλάδος αντιπροσωπεύουν πλέον το 76,5% των συνολικών πωλήσεων σε αξία από 71,4% που ήταν το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν. Σε ότι αφορά τα καθαρά κέρδη αυτά ανήλθαν στα 21,9 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με καθαρή ζημία ύψους 11,6 εκατ. δολάρια το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2013.
Πάντως σε επίπεδο τρίτου τριμήνου τα μεγέθη της εταιρείας εμφάνισαν “κόπωση” με την πορεία στην Ελλάδα να καταγράφει ακόμη μεγαλύτερη υποχώρηση σε σχέση με το εννεάμηνο. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 10,8% σε αξία και 6,3% σε όγκο ανερχόμενες στα 170,9 εκατ. δολάρια. Ο χαμηλότερος ρυθμός αύξησης το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με τα μεγέθη εννεαμήνου αποδίδεται στην ενίσχυση του δολαρίου έναντι του ευρώ. Πάντως η γαλακτοβιομηχανία συνέχισε να “βλέπει” τις πωλήσεις της να αυξάνονται στις διεθνείς αγορές και να συρρικνώνονται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα οι πωλήσεις της σε αξία σε ΗΠΑ, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκνα 14,7%, 61,6% και 37,6%, αντίστοιχα, ενώ στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 9,8%. Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Άνοδος η οποία προήλθε από την αύξηση των πωλήσεων σε όγκο στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο κατά 9,5%, 65,4% και 23,2%, αντίστοιχα, οι οποίες αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη μείωση των πωλήσεων σε όγκο στην Ελλάδα κατά 8,8%.