Παρά τη μικρή ανάπτυξη που έχει γνωρίσει τα τελευταία χρόνια η υδρογονοκίνηση, η Toyota ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τη δεύτερη γενιά του Mirai, του μοντέλου της που χρησιμοποιεί την εν λόγω τεχνολογία για την κίνησή του.
Η χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο είναι μια τεχνολογία η οποία υπόσχεται ότι θα κάνει τις μετακινήσεις μας ακόμα πιο “καθαρές” σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν μπαταρίες, αφού τα τελευταία έχουν μεγάλο περιβαλλοντικό αποτύπωμα κατά την κατασκευή, αλλά και μετά το τέλος του χρόνου ζωής τους.
Αντίθετα με τα βαρέα μέταλλα που χρησιμοποιούνται για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών, στα υδρογονοκίνητα η ενέργεια δεν αποθηκεύεται αλλά παράγεται τη στιγμή που χρειάζεται μέσω της ένωσης του υδρογόνου με το οξυγόνο. Από αυτή την ένωση ο “ρύπος” που παράγεται, είναι μόνο νερό.
Η Toyota έχει επιβεβαιώσει επίσημα ότι η δεύτερη γενιά του Mirai βρίσκεται υπό ανάπτυξη, όμως δεν έχει ξεκαθαρίσει πότε θα γίνει η παρουσίασή της, αν και υποθέτουμε ότι αυτό θα συμβεί μέσα στο 2020.
Η Toyota έχει δείξει ότι πιστεύει ιδιαίτερα στην υδρογονοκίνηση αφού ήταν η πρώτη εταιρεία που κυκλοφόρησε κάποιο μοντέλο με αυτή την τεχνολογία, ήδη από το 2014.