Την είσοδό στην Ελληνική αγορά και άλλων σημάτων της, όχι με φυσικά καταστήματα αλλά μέσω της online πλατφόρμα της, προετοιμάζει η σουηδική αλυσίδα ένδυσης H&M. Πρόκειται για τα brands COS, Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET, τα οποία θα τοποθετηθούν στην εγχώρια αγορά αλλά και σε Βουλγαρία, Κύπρο, Εσθονία, Κροατία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο και Ρουμανία, εντός του έτους. Σήμερα η H&M διαθέτει στην Ελλάδα δίκτυο 35 σημείων της ομώνυμης αλυσίδας ένδυσης, δηλαδή αριθμός καταστημάτων ο οποίος δεν έχει μεταβληθεί την τελευταία διετία.
Σχετικά με τις επιδόσεις της την περασμένη χρήση, -Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019- ο ελληνικός βραχίονας της H&M εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5% ή 9% με βάση τους υπολογισμούς της H&M Hennes & Mauritz AB, σε σουηδικές κορώνες. Επίσης σημειώθηκε σταθεροποίηση εσόδων (+0,03%), αλλά και ισχυρή ανάπτυξη κερδοφορίας +55,16%.
Στην Κύπρο όπου η εταιρεία διαθέτει ένα κατάστημα, οι πωλήσεις της αναπτύχθηκαν με ρυθμό 7% στα 8,2 εκατ. ευρώ από 7,4 εκατ. ευρώ το 2018. ενώ στη Βουλγαρία που λειτουργεί δίκτυο 21 καταστημάτων οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2% και ανήλθαν στα 63,2 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται πως εκτός της Ελλάδας, η Κύπρος και η Βουλγαρία, είναι αγορές που ελέγχονται από την ελληνική εταιρεία με επικεφαλής τον Mehmet Arisoy ο οποίος ανέλαβε από πέρυσι τη θέση του Country Sales Manager της H&M για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Βουλγαρία, διαδεχόμενος τη Sandrine Galparoli.