Ζημιές μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφία ύψους 11 εκατ. ευρώ εμφάνισε η ΑΝΕΚ στο εννέμηνο έναντι 10,8 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της Μητρικής διαμορφώθηκαν σε ζημιές 10 εκατ. ευρώ από 12,2 εκατ. ευρώ. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 137,5 εκατ. ευρώ έναντι 144,5 εκατ. ευρώ με 5% λιγότερα πραγματοποιηθέντα δρομολόγια σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και της μητρικής στα 120,6 εκατ. ευρώ έναντι 124,9 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου για το εξεταζόμενο χρονικό διάστημα διαμορφώθηκαν σε 9,9 εκατ. ευρώ έναντι 10,4 εκατ. ευρώ, ενώ για τη μητρική σε 8,9 εκατ. ευρώ από 8 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013.
Σημειώνεται ότι την 1η Αυγούστου 2014 ολοκληρώθηκε η πώληση των πλοίων «ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.» και «ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ» έναντι συνολικού τιμήματος ευρώ 21 εκατ. με το οποίο μειώθηκε ισόποσα ο μακροπρόθεσμος δανεισμός της Εταιρείας, ενώ εκτιμάται ότι στο επόμενο διάστημα είναι εφικτό να επιτευχθεί τελική συμφωνία με τις δανείστριες τράπεζες σχετικά με την αναδιάρθρωση των μακροπρόθεσμων δανείων. Επίσης, στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης συνεργασιών και στρατηγικών συνεργειών, το Σεπτέμβριο του 2014 αποφασίστηκε η διεύρυνση της κοινοπραξίας «ΑΝΕΚ-SUPERFAST» για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων από πλοία των δύο εταιρειών στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης από την 1η Νοεμβρίου 2014. Τα παραπάνω γεγονότα, σε συνδυασμό με τη διαφαινόμενη επιστροφή της ελληνικής οικονομίας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου. Στρατηγικοί στόχοι της Διοίκησης του Ομίλου παραμένουν η ενίσχυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης, η εξασφάλιση της αναγκαίας ρευστότητας και η βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων.