Στο ρυθμό των επίσημων ανακοινώσεων από πλευράς Σκλαβενίτη και Βερόπουλου κινείται η αγορά των Super Market και το λιανεμπόριο στο σύνολο του καθώς οι αλλαγές που αναμένεται να επιφέρει είναι ριζικές καθώς δημιουργείται ένας πραγματικός κολοσσός με τζίρο πάνω από 2,2 δισ. Ευρώ και 340 καταστήματα. Ο Σκλαβενίτης είναι πλέον αδιαφιλονίκητο ηγέτη του κλάδου με ισχυρή διαπραγματευτική ικανότητα με τους προμηθευτές της
Η συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ των δύο πλευρών, προβλέπει σύμφωνα με πληροφορίες του Business Energy, την απόκτηση του 60% της Βερόπουλος από την Σκλαβενίτης, με option εξαγοράς του υπολοίπου 40% μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Σύμφωνα, με τις ίιδες πηγές τα καταστήματα VERO σε Σερβία και ΠΓΔM θα παραμείνουν στον έλεγχο του Νίκου Βερόπουλου.
Οι συζητήσεις για τη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών έχουν ξεκινήσει τουλάχιστον από το καλοκαίρι του 2014 και σε πρώτη φάση οδήγησαν στην εξαγορά από τη Σκλαβενίτης της συμμετοχής της Βερόπουλος στην αλυσίδα Χαλκιαδάκης η οποία δραστηριοποιείται στην Κρήτη. Υπενθυμίζεται ότι η Βερόπουλος κατείχε το 60% της Χαλκιαδάκης και η εξαγορά από την Σκλαβενίτης έγινε έναντι 22 εκατ. ευρώ.
Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης έχει προχωρήσει σε ένα μπαράζ εξαγορών ανατρέποντας τους συσχετισμούς δυνάμεων στον κλάδο. Μόνο το 2013 η Αττικοκεντρική, μέχρι και πρόσφατα, αλυσίδα απέκτησε μέσω εξαγορών 5 καταστήματα της αλυσίδας Μπαλάσκας, 4 καταστήματα της αλυσίδας Δούκας και 9 καταστήματα της αλυσίδας EXTRA Πρώτα και Φθηνά.
Του προπέρσινου μπαράζ εξαγορών είχε προηγηθεί εν έτει 2007 η εξαγορά 18 καταστημάτων της αλυσίδας Παπαγεωργίου και την περίοδο 2010-2011, η απόκτηση 9 καταστημάτων της αλυσίδας Ατλάντικ. Δίκτυο το οποίο διευρύνθηκε σημαντικά τόσο γεωγραφικά, αριθμητικά όσο και ποιοτικά. Αφ ενός μέσω της εξαγοράς του δικτύου της Makro Cash & Carry και αφ ετέρου μέσω της απόκτησης του 60% της Κρητικής αλυσίδας Χαλκιαδάκης.
Αντιόπη Σχοινά