Τη διαγωνιστική διαδικασία για δύο ακόμα λιμάνια, του Ηρακλείου και του Βόλου, σχεδιάζει να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους το ΤΑΙΠΕΔ, όπως δήλωσε στο Bloomberg ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ταμείου κ. Ριχάρδος Λαμπίρης.
«Με την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών λιμανιών, σε συνδυασμό με τα ήδη ανεπτυγμένα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, η Ελλάδα μετατρέπεται ταχύτατα σε κόμβο μεταφορών και logistics για την περιοχή», δήλωσε, συμπληρώνοντας πως «η αξιοποίηση των λιμένων θα φέρει ανάπτυξη, καθώς έχουν σημαντική λειτουργική προοπτική».
Κατά τον ίδιο, μια άλλη δυνητική πηγή ανάπτυξης είναι η αξιοποίηση των εισαγωγών φυσικού αερίου και της δυνατότητας αποθήκευσης.
Αναφερόμενος στις επιπτώσεις της πανδημίας, είπε πως αυτή είχε περιορισμένη επίπτωση στους σχεδιασμούς του Ταμείου. Θα οδηγήσει σε καθυστέρηση της πώλησης του 30% του ΔΑΑ και η διαδικασία πιθανότατα θα ξεκινήσει το α’ τρίμηνο του επόμενου έτους.
Έκανε λόγο για πολλά έργα που αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2021, ενώ, ως προς τη ΔΕΠΑ, ανέφερε πως «θα θέλαμε να έχουμε τους επικρατέστερους πλειοδότες για τη ΔΕΠΑ υποδομών και τη ΔΕΠΑ Εμπορίου το δ’ τρίμηνο του 2020».