Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΕΣΕΕ
Στηρίζουμε τη γειτονιά μας και τα μικρά εμπορικά καταστήματα
Κυριακή, 17/01/2021

"Στηρίζουμε τη γειτονιά μας και τα μικρά εμπορικά καταστήματα" είναι το μήνυμα του νέου τηλεοπτικού σποτ της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας.

Το διαφημιστικό μήνυμα έχει στόχο να εξηγήσει στους καταναλωτές γιατί χρειάζεται να στηρίξουν τις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις της γειτονιάς που ανοίγουν τις πόρτες τους μετά από ένα μεγάλο διάστημα αναστολής της λειτουργίας τους.

Σε ανακοίνωση της, η ΕΣΕΕ αναφέρει ορισμένους από τους λόγους γιατί αξίζει να στηρίξουν οι καταναλωτές τα μαγαζιά της γειτονίας:

1. "Δημιουργούμε προστιθέμενη αξία

Κάνοντας τις αγορές μας στα μαγαζιά της γειτονιάς μας υποστηρίζουμε στην πράξη και ενδυναμώνουμε την τοπική οικονομία, συμβάλλοντας έτσι στην ισορροπία της οικονομικής αλυσίδας. Ψωνίζοντας από την τοπική μας αγορά, επιστρέφουμε στην κοινότητα και την τοπική κοινωνία πολλαπλασιάζοντας τα οφέλη της για να συνεχίζει να μεγαλώνει και να ανθίζει!

2. Σεβόμαστε τους μικρούς τοπικούς επιχειρηματίες

Οι μικροί επιχειρηματίες της γειτονιάς μας καθημερινά αγωνίζονται να πουλήσουν τα προϊόντα τους αντιμετωπίζοντας μεγάλο ανταγωνισμό, ο οποίος διαθέτει περισσότερους πόρους και καλύτερα μέσα. Πώς μπορούμε να μειώσουμε αυτή την απόσταση;

Επιλέγοντας και προτιμώντας συστηματικά τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς μας, δίνουμε χώρο στους μικρούς επιχειρηματίες να αναπτυχθούν, ενώ ταυτόχρονα στηρίζουμε το έργο και την προσπάθειά τους. Σκεφτείτε ότι στην πλειοψηφία τους τα μικρά μαγαζιά διατηρούν μια σημαντική ιστορικότητα, δίνουν χρώμα και ταυτότητα στη γειτονιά μας μέσα στα χρόνια και φυσικά περνούν από γενιά σε γενιά στα μέλη της οικογένειάς τους.

3. Βρίσκουμε ποιοτικά και ξεχωριστά προϊόντα

Οι επιχειρήσεις της γειτονιάς μας επικεντρώνονται περισσότερο στην αξιοπιστία των προϊόντων που προσφέρουν στους πελάτες τους και λιγότερο στο κέρδος. Δεν επιδιώκουν μαζικές πωλήσεις με μεγάλα περιθώρια κέρδους αφού για τις ίδιες οι πωλήσεις είναι πάντα μια προσωπική υπόθεση. Η ποιότητα και η ιδιαιτερότητα των προϊόντων παίζει καθοριστικό ρόλο γι' αυτό και φροντίζουν να προμηθεύονται brands που παράγονται κυρίως στην Ελλάδα, έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και ύφος και η αυθεντικότητά τους πρωταγωνιστεί στις βιτρίνες τους.

4. Στηρίζουμε πολύτιμες θέσεις εργασίας 

Η διατήρηση των θέσεων εργασίας και η διασφάλιση ευκαιριών στην απασχόληση στην τοπική κοινότητά μας είναι εξίσου σημαντική. Σκεφτείτε ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που λειτουργούν στις γειτονιές μας συγκεντρώνουν το 18% της συνολικής απασχόλησης στην οικονομία, προσφέροντας περίπου 700.000 θέσεις εργασίας. Εκτιμήστε ακόμη το γεγονός ότι για τους νέους εργαζόμενους ηλικίας κάτω των 25 ετών οι μικρές εμπορικές επιχειρήσεις αποτελούν την αφετηρία της σταδιοδρομίας τους. Για αυτό λοιπόν, στηρίζοντας τα μαγαζιά της γειτονιάς μας, στηρίζουμε αυτόματα πολύτιμες θέσεις εργασίας. Και αυτό είναι μια μεγάλη πράξη αληθινής αγάπης και αλληλεγγύης.

Επιπλέον, η δραστηριότητα των μικρών επιχειρήσεων στις τοπικές κοινότητες συνεισφέρει και σε ακόμη έναν σκοπό: αναπτύσσει επαγγελματικές δεξιότητες, καλλιεργώντας κατάλληλες και ρεαλιστικές συνθήκες για την μελλοντική γενιά επιχειρηματιών!

5. Νιώθουμε ασφαλείς

Ιδιαίτερα τώρα που η ασφάλειά μας βρίσκεται στην "πρώτη γραμμή" εξαιτίας της πανδημίας, μπορούμε να νιώσουμε ασφαλείς περισσότερο από ποτέ. Τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς μας, είναι σημεία που γνωρίζουμε καλά, είναι εύκολα προσβάσιμα και εκεί μπορούμε να νιώσουμε σιγουριά ότι όλα τα μέτρα τηρούνται κατά γράμμα! Τα καταστήματα της γειτονιάς μας διαθέτουν τον ιδανικό χώρο για να φιλοξενήσουν περιορισμένο και διαχειρίσιμο αριθμό πελατών κάθε φορά, κρατώντας τις απαραίτητες αποστάσεις αλλά και το ζεστό χαμόγελό τους πίσω από την προστατευτική τους μάσκα.

6. Απολαμβάνουμε εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης σε ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον

Στα καταστήματα της γειτονιάς μας, υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μας ξέρουν με το όνομά μας. Η εμπειρία της εξυπηρέτησης περνάει στα χέρια των ανθρώπων αυτών που επιθυμούν πάντα να κάνουν το κάτι παραπάνω για εμάς για να ικανοποιήσουν όχι μόνο την αγοραστική μας ανάγκη αλλά και τη συνολική μας εμπειρία στα καταστήματά τους. Είναι οι άνθρωποι που θέλουν να μας δουν να επιστρέφουμε στο "σπίτι" τους για μια καλημέρα ή για ακόμη μια μικρή ή μεγαλύτερη αγορά.

Και τώρα που ξέρεις γιατί χρειάζεται να υποστηρίξεις τα μικρά καταστήματα της γειτονιάς σου, μπορείς να δεις κάποιους τρόπους για το πως μπορείς να το κάνεις πράξη!

Στην ανακοίνωση σημειώνονται ακόμη τα εξής:

- Προτίμησε τα καταστήματα της γειτονιάς σου…είναι δίπλα σου!

Πριν επισκεφτείς μεγαλύτερα καταστήματα ή εμπορικά κέντρα, αφιέρωσε λίγο χρόνο και κάνε μια έρευνα αγοράς για να δεις αν το  κατάστημα στη γειτονιά σου μπορεί να ικανοποιήσει την αγοραστική σου ανάγκη. Σίγουρα θα βρεις μια μεγάλη ποικιλία σε πολλές κατηγορίες προϊόντων και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές! Προτίμησε να αγοράσεις τα δώρα για τους αγαπημένους σου από τα μικρά εμπορικά καταστήματα της γειτονιάς σου. Σκέψου ότι με αυτό τον τρόπο ευαισθητοποιείς και αφυπνίζεις παράλληλα τους δικούς σου ανθρώπους να πράξουν αντίστοιχα, αφού θα τους έχεις συστήσει ένα κατάστημα που μέχρι τώρα δεν γνώριζαν.

- Δες αν το κατάστημα της γειτονιάς σου έχει το δικό του ψηφιακό σπίτι και επικοινώνησε την εμπειρία σου "με τον έξω κόσμο" !

Ο ψηφιακός κόσμος έχει ατελείωτες δυνατότητες, ταξιδεύει τα νέα πολύ γρήγορα και προσφέρει αμέτρητες ευκαιρίες για όλους. Ανεβάζοντας στο προσωπικό σου προφίλ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φωτογραφίες και πληροφορίες για το αγαπημένο σου κατάστημα, αυτόματα μαθαίνει για αυτό ένας μεγάλος αριθμός νέων καταναλωτών. Πόσο επιδραστικός μπορείς να γίνεις για καλό σκοπό; Την ίδια στιγμή, μπορείς να δεις αν το αγαπημένο σου κατάστημα διατηρεί κάποιο προφίλ σε αυτά τα μέσα και να αφήσεις εκεί μια θετική κριτική, ενισχύοντας τη φήμη του!

- Μίλησε για τα καταστήματα της γειτονιάς σου σε φίλους και γνωστούς

Η γνώμη σου μετράει. Για αυτό μοιράσου την με κάθε τρόπο και ευκαιρία. Αφού έχεις μείνει ευχαριστημένος από τις αγορές σου αλλά και από την εξυπηρέτηση του μικρού καταστήματος στη γειτονιά σου, φρόντισε να μιλήσεις για την εμπειρία σου σε φίλους αλλά και γνωστούς που πιστεύεις ότι θα ενισχύσουν και αυτοί με τη σειρά τους το κατάστημα αυτό με τις αγορές τους.

Θυμηθείτε ότι οι μικρές εμπορικές επιχειρήσεις βρίσκονται δίπλα σας, όπως δίπλα τους χρειάζεται να σταθούμε και εμείς αυτή τη στιγμή. Στη γειτονιά μας υπάρχουν πολλοί κρυμμένοι θησαυροί που περιμένουν να τους ανακαλύψουμε. Ναι, είναι λίγα βήματα ή μερικά μέτρα μακριά από το σπίτι μας. Στηρίζουμε τη Γειτονιά μας και τα μικρά εμπορικά καταστήματα που δίνουν ζωή σε αυτή.

Σήμερα έχουμε έναν ακόμη περισσότερο λόγο να το κάνουμε γιατί εκεί είμαστε πραγματικά ασφαλείς.

Μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα.

Ιδιαίτερα τώρα η δύναμή μας μπορεί να μεταμορφώσει το μέλλον και τη ζωή πολλών ανθρώπων προς το καλύτερο.

Και μην ξεχνάτε, σε κάθε αγορά που θα κάνετε αυτές τις ημέρες, χρησιμοποιήστε το #stirizoumetigeitoniamas για να διαδώσουμε όλοι μαζί το μήνυμα ότι στηρίζοντας τη γειτονιά μας και τα μικρά εμπορικά καταστήματά της, μένουμε πραγματικά ασφαλείς!".

Συναφείς αναρτήσεις
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, επισκέφθηκε σήμερα Δευτέρα 8 Ιανουαρίου, εμπορικά καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας με αφορμή την ...
Στην ενημερωτική εκδήλωση «Εκπτώσεις; Προσφορές; Κάντο σωστά!» που διοργάνωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης από κοινού με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και ...
Ετήσια Έκθεση
Μειωμένες πωλήσεις, αυξημένο λειτουργικό κόστος και εύθραυστο χρέος, αντιμετωπίζουν οι εμπορικές επιχειρήσεις σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου ...
Κριτήρια για τις εκπτώσεις στα τέλη χρέωσης δικτύου που παρέχει ο ΑΔΜΗΕ στις επιχειρήσεις στην Μέση και την Υψηλή ...
ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ
Η ΔΕΠΑ Εμπορίας συνεχίζει και αυτό το μήνα τη στήριξη προς τους οδηγούς οχημάτων φυσικού αερίου, διατηρώντας σταθερές τις ...
Μεγάλο μέρος των εκπτώσεων που δίνει η ΔΕΠΑ αφορά σε βιομηχανίες και σε νοσοκομεία
Σε 130-140 εκατ. ευρώ υπολογίζεται το κόστος για τη ΔΕΠΑ από τις εκπτώσεις που χορηγεί  στο φυσικό αέριο για ...
ΑΔΜΗΕ
Kλιμακωτές εκπτώσεις για τις μεγάλες βιομηχανίες και επιχειρήσεις που ηλεκτροδοτούνται στην Υψηλή και Μέση Τάση προσφέρει ο ΑΔΜΗΕ, σύμφωνα ...
Για επανεκκίνηση των επιχειρήσεων
Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 10 Μαΐου, με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας ...
Σκληραίνει το παιχνίδι ανάμεσα στη ΔΕΗ και τους μεγάλους βιομηχανικούς καταναλωτές
Σκληραίνει το παιχνίδι ανάμεσα στη ΔΕΗ και τους μεγάλους βιομηχανικούς καταναλωτές ηλεκτρισμού, καθώς στο τέλος Απριλίου η εταιρία αναμένεται ...
 
 
Πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρίας Pepco κάθε μήνα . Ποιοι όμως είναι οι καταναλωτές της αλυσίδας; Ποιοι είναι ...
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 54 του ν. 5045/2023, περί ανακοίνωσης των επωνυμιών των επιχειρήσεων στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους μεγαλύτερο από ...
Ακρίβεια
«Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, καταρρέει με ...
Ήπια υποχώρηση εμφάνισαν οι όγκοι των λιανικών πωλήσεων στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο μετά την ανάκαμψη που είχαν εμφανίσει τον μήνα που είχε προηγηθεί. Ειδικότερα, ...
Το Υπουργείο Ανάπτυξης (Γενική Γραμματεία Εμπορίου) θέτει προς διαβούλευση τις διατάξεις του Κεφαλαίου Α’ του νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ Α’173/2013) που αφορούν σε ρυθμίσεις ...
Κώστας Σκρέκας
Πρόστιμο συνολικού ύψους 2.000.000 ευρώ στην εταιρεία «Dixons South – East Europe Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ηλεκτρικών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» ...
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, παρευρέθηκε στο 14ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Συζητήθηκαν εκτενώς τα ζητήματα της ακρίβειας καθώς ...
Στοιχεία Ιουλίου
Για τις επιχειρήσεις του τομέα λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, ο κύκλος ...
Εντυπωσιακή πτώση στο έλλειμμα
Mε ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθεί ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων τις εξελίξεις στη διεθνή οικονομία,  ενώ «γλυκόπικρη γεύση» αφήνουν oι εξαγωγές των ελληνικών επιχειρησεων. Παρόλες τις ...
Καλάθι νοικοκυριού και σχολικά
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, συναντήθηκε με το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ ...
Ξεκινούν 10 Ιουλίου και λήγουν 31 Αυγούστου
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τα μέλη του, ότι οι τακτικές θερινές εκπτώσεις ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα 10 Ιουλίου ...
Αλλάζει το λιανεμπόριο
Μια νέα σημαντική εξαγορά ανακοίνωσε η Ideal Holdings καθώς αποκτά το 100% των μετοχών της εταιρείας που ελέγχει τα attica stores. Στο πλαίσιο της ...