Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αλλά βελτίωση στο εξωτερικό
CCHB: Έπεσαν οι πωλήσεις στην Ελλάδα
Τετάρτη, 12/05/2021

Αύξηση των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2,7%, ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με κύριους οδηγούς τις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, ποτών ενέργειας, τις αναδυόμενες αγορές και την επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής μας στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού καταγράφει η Coca Cola το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Στην ανακοίνωση γίνεται λόγος για επιτάχυνση της ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ενώ οι ανεπτυγμένες και οι αναπτυσσόμενες αγορές συνέχισαν να επηρεάζονται αρνητικά από τους περιορισμούς λόγω Covid-19, οι οποίοι διατηρήθηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του τριμήνου. Στα μεγέθη σημειώνεται: 

  • Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,5%, ή 4,7% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με τον συνολικό όγκο πωλήσεων των κατηγοριών ανθρακούχων αναψυκτικών και ποτών ενέργειας να αυξάνεται κατά 10,7%. Ενώ η συγκριτική περίοδος του 2020 είχε τρεις λιγότερες ημέρες πωλήσεων, παράλληλα επωφελήθηκε από δυόμισι μήνες εμπορικής δραστηριότητας προ πανδημίας.
  • Αύξηση των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 1,2% ή 1,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης. Διατήρηση του ισχυρού μίγματος κατηγορίας προϊόντων και αυξήσεις τιμών σε αρκετές αγορές.
  • Αυξήσαμε ή διατηρήσαμε τα μερίδια αξίας στις κατηγορίες των μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση ποτών και των ανθρακούχων αναψυκτικών στην πλειοψηφία των αγορών.
  • Η κυκλοφορία του Costa Coffee συνεχίζει να προχωρά με καλούς ρυθμούς. Ήδη διατίθεται σε διαφορετικά προϊόντα σε 16 αγορές.
  • Βασικά στοιχεία ανά τομέα

• Ανεπτυγμένες αγορές: Η ανάπτυξη του μίγματος προϊόντων/τιμών διατηρήθηκε παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς στο κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού.

• Αναπτυσσόμενες αγορές: Η επιβολή φόρου στη ζάχαρη στην Πολωνία προχώρησε, όπως αναμενόταν, με τον όγκο πωλήσεων να ανακάμπτει στα τέλη του τριμήνου. Η τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόστηκε για να αντισταθμιστεί ο αντίκτυπος αυτού του φόρου επηρέασε το μίγμα προϊόντων/τιμών στις αναπτυσσόμενες αγορές κατά 10,3 ποσοστιαίες μονάδες.

• Αναδυόμενες αγορές: Διατηρήθηκε η ισχυρή δυναμική στη Νιγηρία και επιταχύνθηκαν οι τάσεις της αγοράς στη Ρωσία, με τις δύο αγορές να σημειώνουν διψήφιο ποσοστό αύξησης του όγκου πωλήσεων.

Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca Cola HBC AG, σχολίασε:

«Η φετινή χρονιά ξεκίνησε καλά παρά τον συνεχιζόμενο αντίκτυπο της πανδημίας, με αύξηση των εσόδων κυρίως χάρη στις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών και των ποτών ενέργειας και στην επιτυχημένη εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής μας στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού. Βασιζόμενοι στη λειτουργική μας αποτελεσματικότητα, την ευέλικτη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά και τις ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες, είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε την επανεκκίνηση του καναλιού κατανάλωσης εκτός σπιτιού. Παράλληλα, η ευρεία και ισορροπημένη γεωγραφική μας παρουσία μας επέτρεψε να επωφεληθούμε από τη διαρκή αύξηση των εσόδων στις αναδυόμενες αγορές, όταν τα περιοριστικά μέτρα συνεχίζουν να επηρεάζουν αρνητικά τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές μας.

Παρότι η ταχύτητα και η μορφή ανάκαμψης από την πανδημία παραμένουν αβέβαια, τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου θέτουν τις σωστές βάσεις για την επίτευξη των επιδιώξεων μας για το 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, μαζί με μια μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους».

Πτωτικά κινήθηκε η Ελλάδα

Συνεχίστηκε η πτώση των πωλήσεων της Coca Cola HBC στην Ελλάδα στο α’ τρίμηνο του 2021, εξαιτίας του κλειστού καναλιού της ho.re.ca.. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, που περιμένει ισχυρή ανάκαμψη των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και μικρή αύξηση στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους από το 2021, οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου. Παρά το γεγονός αυτό, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών ενώ συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού, ενώ o όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών υποχώρησε κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό.

Συμπληρωματική πληροφόρηση

Με ισχύ από τον Μάιο του 2020, μετά την αναδιοργάνωση της Multon, το σχήμα υπό κοινό έλεγχο αναταξινομήθηκε από κοινή επιχείρηση σε κοινοπραξία. Ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει την ανάπτυξη του ομίλου σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, συμπεριλαμβανομένων των επιδόσεων της Multon ως κοινής επιχείρησης στο τρέχον διάστημα:

 

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Εκτίναξη στα οικονομικά αποτελέσματα της Coca Cola και πρόταση για διανομή μερίσματος 0,93 λεπτά και ταυτόχρονα απογείωση της τιμής ...
Ισχυρή ανάπτυξη για το 2023
Η Coca-Cola HBC AG, όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ανακοινώνει σήμερα ...
Απομακρύνονται οι πολιτικές εξελίξεις, ηρεμεί η αγορά
Πάνω από τις 860 μονάδες ο γενικός δείκτης του Χ.Α. και η αγορά εστιάζει στα deals, ενώ βλέπει ότι ...
Πουλάει την Three Cents στην Coca Cola
Η Ideal βρίσκεται σε συζητήσεις με την Coca-Cola 3E για το πλειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία Three Cents, όπως ανακοίνωσε ...
Παρά τις αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας
Η Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ...
Οικονομικά αποτελέσματα
H Coca-Cola HBC AG, ένας Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσιάζει τα ...
Στα 3,247 δισ. ευρώ οι πωλήσεις
Στα 235,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca Cola το α' εξάμηνο του 2021, αυξημένα κατά 82,6% ...
Χρηματιστήριο
Η Coca Cola των 9,6 δις. Ευρώ κεφαλαιοποίηση κρατάει καθηλωμένη την αγορά με απώλειες πάνω από 3%, στα 25,96 ...
Coca Cola HBC
Την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου 2020 ανακοίνωσε η Coca Cola HBC. Σύμφωνα με ...
 
 
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, γιόρτασε την 100η επέτειο από την ίδρυση του ιστορικού εργοστασίου του στον Βόλο και πραγματοποίησε ...
Η Cenergy Holdings ανακοινώνει ότι η Hellenic Cables, ο κλάδος καλωδίων της, υπέγραψε πολυετή Συμφωνία-Πλαίσιο με την Enexis Netbeheer για ένα εμβληματικό έργο ...
Η ΖeniΘ, δίνει τον παλμό σε μια βραδιά γεμάτη κορυφαία ενέργεια και αθλητικό πνεύμα, ως ονομαστικός χορηγός στον 12ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης. Πιστή ...
To Χρηματιστήριο Αθηνών υποδέχθηκε χθες τη Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες της Cenergy Holdings με αφορμή την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών της εταιρείας ...
Η ουσιαστική συνεισφορά του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην εθνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά μέσω μελέτης «Εκτίμησης Κοινωνικού-Οικονομικού ...
Τα Θερμοκήπια Θράκης, με έδρα το Νέο Εράσμειο Ξάνθης, με γνώμονα τη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη, φιλοξένησαν μια μοναδική εκδήλωση στα αστικά ...
Η AVIN ξεκινά τη διάθεση πετρελαίου θέρμανσης προσφέροντας πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές, εγγυημένη ποιότητα και άμεση παράδοση με δυνατότητα πληρωμής σε έως ...
Η περίοδος θέρμανσης αρχίζει στις 15 Οκτωβρίου και η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ξεκίνησε τη διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια ...
Ο απόλυτος συνδυασμός προγραμμάτων ρεύματος και φυσικού αερίου Protergia Value Power+Gas είναι εδώ! Απολαύστε χαμηλές και σταθερές τιμές για την ηλεκτρική ενέργεια και ...
Σε βαρύ μνημόνιο εξακολουθεί να βρίσκεται η Aλουμύλ Μυλωνάς, παρά την διευθέτηση των δανείων της ύψους 160 εκατ. ευρώ, αφού θα πρέπει να πιάσει ...
Την υπογράφη συμφωνίας για την απόκτηση του 70% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας Μπενρουμπή Α.Ε. έναντι τιμήματος  27,2 εκατ. ευρώ, ανακοίνωση η  Quest Συμμετοχών. Σύμφωνα ...
Σημαντική υποχώρηση κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη του κλάδου εμπορίας πετρελαιοειδών το προηγούμενο έτος, καθώς μειώθηκε τόσο η αξία όσο και ο όγκος των ...