Με τέσσερα βραβεία, ένα Gold, ένα Silver και 2 Bronze, διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των τέταρτων Loyalty Awards, τον θεσμό που θεσπίστηκε με σκοπό να αναδείξει τη σημαντικότητα των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών πιστότητας στη διατήρηση και την ενδυνάμωση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε στη φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards:
- Gold βραβείο στην ενότητα Bestin Loyalty&Engagement - Retail (Food, Electronics&Home Appliances) για το καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσηςκαι δημιουργίαςδεσμών µε τον πελάτη από επιχείρησηλιανικού εμπορίου.
- Silverβραβείο στην ενότητα Best New Product / Service LoyaltyInitiative για την καλύτερη υποψηφιότητα προγράμματος επιβράβευσης για νέο προϊόν ή υπηρεσία
- Bronzeβραβείο στην ενότητα Best Useof Mobile για την αξιοποίηση mobile τεχνολογιών
- Bronzeβραβείο στην ενότητα BestIn-house Loyalty Team για τη σύγχρονη και ευέλικτη ομάδα πίσω από το Lidl Plus που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.
Το Lidl Plusαποτελεί, όχι μόνο «κατ’ όνομα» αλλά και στην ουσία του, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, καθώς ανταμείβει σε εβδομαδιαία βάση τους κατόχους του, ανεξαρτήτως ποσού αγορών, με ελκυστικές εκπτώσεις σε προϊόντα ευρείας αποδοχής και όχι με ένα σύστημα συλλογής πόντων, ενώ παράλληλα προσφέρει επιπλέον ευκαιρίες οφέλους μέσω της διασκεδαστικής λειτουργίας «Ξύνεις Κερδίζεις».
Η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο των στρατηγικών της προτεραιοτήτων, επιδιώκοντας τη μέγιστη ικανοποίησή του.
Ο καθένας μπορεί να κατεβάσει το LidlPlus δωρεάν από το AppStore / GooglePlay, να κάνει γρήγορα και εύκολα εγγραφήκαι νααποκτήσει πρόσβαση σε ελκυστικές προσφορές και προνόμια.