Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Η διαφημιστικήκαμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόρασηκαι συγκεκριμένα στο Trave lChannel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλάκαι σεdigital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmaticadvertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η onlineδιαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media,συνδυάζοντας καινοτόμαadformats και αποκλειστικάadplacements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείςιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle)κλπ.
Η καμπάνια «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.
Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποταφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα»,«Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.
Τα διαφημιστικά σποτπου προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View,σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημοκανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeoσε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε ελληνικά και αγγλικά).
(Περιπέτεια-Δραστηριότητες):“Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY
(Ήλιος&Θάλασσα):“Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic Summer”:https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0
(Γαστρονομία):“Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».