Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»
Τετάρτη, 28/07/2021

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστικήκαμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόρασηκαι συγκεκριμένα στο Trave lChannel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλάκαι σεdigital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmaticadvertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η onlineδιαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media,συνδυάζοντας καινοτόμαadformats και αποκλειστικάadplacements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείςιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle)κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποταφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα»,«Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτπου προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View,σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημοκανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeoσε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

(Περιπέτεια-Δραστηριότητες):“Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

(Ήλιος&Θάλασσα):“Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

(Γαστρονομία):“Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

Συναφείς αναρτήσεις
Καμπάνια της ΕΑΕΕ για την οδική ασφάλεια
Η Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και η ανάδειξη της οδικής ασφάλειας σε ζήτημα προτεραιότητας, προκειμένου να περιοριστούν τα τροχαία ατυχήματα ...
 
 
Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών δεν θα μπορούσε παρά να την αφιερώσει στην Ελλάδα, ξεδιπλώνοντας μέσα στο ...
Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της το 2024. Σύμφωνα με ...
Στην πορεία υλοποίησης των δράσεων του Υπουργείου Τουρισμού, τα πεπραγμένα και τον προγραμματισμό για το προσεχές διάστημα, δίνοντας έμφαση στα μέτρα για την ...
”Ιστορικά από  τη δεκαετία του 1960  που ο  ΕΟΤ  ανέπτυξε τον θαλάσσιο τουρισμό  μέσω της χωροθέτησης και λειτουργίας των  τουριστικών λιμένων στη χώρα ...
Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησαν σήμερα στο Υπουργείο Τουρισμού η Υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης και η Γενική Γραμματέας Τουριστικής ...
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει την έναρξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την υπο-παραχώρηση λιμενικών υπηρεσιών και του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης ...
Με απόφαση της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη ορίζεται νέος Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ο Ανδρέας  Φιορεντίνος. Ο κ. Φιορεντίνος αναλαμβάνει τα ...
Ο Ιαματικός Τουρισμός ως  ειδική μορφή τουρισμού,  μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην άμβλυνση της εποχικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη των προορισμών, τόνισε η ...
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία ...
Αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr οι 35.000 τελικοί δικαιούχοι της δράσης «Thessaly Evros Pass 2024», η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου, ...
Την υπογραφή σύμβασης για την αξιοποίηση του ακινήτου «Σάνη Κασσάνδρας», μεταξύ του Ταμείου και της εταιρείας «Σάνη Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Αναπτύξεως και Τουρισμού», ανακοίνωσε ...
Η «Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης», στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για ποιοτική ανάπτυξη των περιοχών της, ανέλαβε τη σημαντική πρωτοβουλία να ...