Φέτος τα Χριστούγεννα, την πιο φωτεινή περίοδο του χρόνου, τα Public μοιράζονται με τον πιο ηχηρό και ολόδικό τους τρόπο, την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς: Ο #1 omnichannelretailer πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη δωρεά προϊόντων, προσφέροντας 200.000 παιχνίδια, βιβλία και είδη γραφικήςύλης σε σημαντικούς κοινωφελείς φορείς της χώρας, όπως το μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «Δεσμός», το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα, το Παλαιοβιβλιοπωλείο των Αστέγων, αλλά και σε σχολεία και δημοτικές βιβλιοθήκες εντός Αττικής.
Με αυτόν τον τρόπο, τα Public έδωσαν συμβολική χροιά σε χιλιάδες προϊόντα πολιτισμού και παιχνίδια, κάνοντας πραγματικά τη διαφορά στην καθημερινότητα χιλιάδων παιδιών και ενηλίκων, που αυτές τις μέρες ειδικότερα χρειάζονται να νιώσουν τη φροντίδα ακόμη περισσότερο.
Όπως δήλωσε ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand&Customer του Public Group: «Για εμάς στα Public, η περίοδος των Χριστουγέννων είναι η πιο φωτεινή γιορτή, όχι μόνο γιατί δημιουργούμε ξεχωριστές εμπειρίες αγορών για τους πελάτες μας, αλλά κυρίως γιατί μας δίνεται ακόμη μια αφορμή να προχωρήσουμε σε μικρές ή μεγάλες πράξεις προσφοράς. Γι’ αυτόν τον σκοπό, προχωρήσαμε στη μεγαλύτερη δωρεά που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, με στόχο να μοιράσουμε χαμόγελα σε χιλιάδες συνανθρώπους μας. Τα Χριστούγεννα μας θυμίζουν πως το μεγαλύτερο δώρο είναι να μοιραζόμαστε στιγμές και συναισθήματα με όσους περισσότερους μπορούμε, και στα Public θέλουμε πάντοτε να μοιραζόμαστε με τον τρόπο που μας εκφράζει περισσότερο, κάνοντας τη διαφορά!».
Στο ίδιο πνεύμα, 35 άνθρωποι των Public συγκεντρώθηκαν στις 13 Δεκεμβρίου στην κοινωνική κουζίνα “ο Άλλος Άνθρωπος” για να μαγειρέψουν εθελοντικά. 400ζεστά γεύματα, τρόφιμα, καθώς και είδη πρώτης ανάγκης μοιράστηκαν σε συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, μεταφέροντας το δικό τους μήνυμα “ζεστασιάς”.