Η μείωση στα έσοδα αποδίδεται τόσο στη μείωση του μέσου εσόδου ανά πελάτη στις υπηρεσίες λιανικής και εταιρικών πελατών, απόρροια του έντονου ανταγωνισμού τιμών που επικρατεί στην αγορά, όσο και στη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκαν στα € 10,8 εκατ., από € 13,4 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η μεταβολή αυτή είναι συνέπεια κυρίως της πτώσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, η οποία έχει μερικώς αντισταθμιστεί από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων.
Τα κόστη των αποσβέσεων ανήλθαν σε € 11,4 εκατ. από € 11,6 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2014, παρουσιάζοντας μείωση € 0,2 εκατ., ή 1,4%, ενώ οι ταμειακές ροές από λειτουργικές και επενδυτικές δραστηριότητες διαμορφώθηκαν στα € 3,4 εκατ. (εκροή) έναντι €1 εκατ. (εισροή) την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ο καθαρός δανεισμός του α΄ τριμήνου του 2015 διαμορφώθηκε σε € 191,6 εκατ., αυξημένος κατά € 35,3 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στις 15 Δεκεμβρίου 2014 ο όμιλος προχώρησε σε αναχρηματοδότηση των δανειακών του υποχρεώσεων μέσω νέας σύμβασης ανοικτού δανείου, διετούς διάρκειας, συνολικού ύψους €250 εκατ. με την Vodafone Investments Luxembourg SARL (εταιρία του Vodafone Group). Από το ποσό αυτό η εταιρία, τον Δεκέμβριο του 2014, χρησιμοποίησε ποσό €211 εκατ. για την αποπληρωμή των τραπεζικών της υποχρεώσεων αλλά και την αποπληρωμή προμηθευτών. Επίσης, το πρώτο τρίμηνο του 2015 ο Όμιλος προχώρησε σε αποπληρωμή δανεισμού ποσού €11 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) της εταιρίας για το α΄ τρίμηνο του 2015 ανήλθαν σε ζημίες €2,6 εκατ., έναντι ζημιών €1,3 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Αύξηση πελατών 6,4% το α΄ τρίμηνο
H συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του α΄ τριμήνου του 2015 ανήλθε σε 561.228 πελάτες, σημειώνοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο και το εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς στο 27,5%.
Σύμφωνα με την εταιρία, παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, η hellas online στο α' τρίμηνο του 2015 ανήλθε πρώτη στις νέες συνδέσεις LLU αποσπώντας το 56%.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο διευθύνων σύμβουλος της hellas online κ. Διονύσης Γρηγοράτος δήλωσε: «Η hellas online εξακολουθεί να διευρύνει την πελατειακή της βάση και να παρουσιάζει ισχυρή λειτουργική κερδοφορία, παρά τον έντονο ανταγωνισμό της ευρυζωνικής αγοράς. Από κοινού με τη Vodafone οδηγούμε τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών εισάγοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας. Επιπρόσθετα, συνεχίζουμε με εντατικούς ρυθμούς τη διαδικασία ενοποίησης των δύο εταιρειών η οποία απαιτεί, χρόνο, πολλή και οργανωμένη δουλειά, καθώς και σταθερά βήματα, ώστε να επιφέρει στο έπακρο τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών μας μέσα από ένα από τα πιο ανεπτυγμένα δίκτυα στην Ελλάδα».