Εννέα συνολικά βραβεία απέσπασε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των PR Awards 2023, τον θεσμό που αναδεικνύει και επιβραβεύει τις ομάδες και τις εταιρείες που βρίσκονται στην κορυφή της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, κατακτώντας ανάμεσά τους για δεύτερη συνεχή χρονιά και μία από τις τρεις μεγάλες διακρίσεις της βραδιάς για την ανάδειξή της ως In-house PR Team της χρονιάς, καθώς τα προγράμματα εταιρικής επικοινωνίας και υπευθυνότητας, ενίσχυσης της δέσμευσης, εκπαίδευσης και προσέλκυσης εργαζόμενων και employerbranding συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία.
Η βράβευση αυτή έρχεταινα επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά ότι προτεραιότητά της εταιρείας παραμένει να καινοτομείμέσα από ένα σύνολο πρωτοποριακών δράσεων, ενεργειών και έργων, αλλά και να επιβραβεύσει την προσπάθεια όλων όσων εργάζονται καθημερινά με στόχο να προσφέρουν πρόσθετη αξία στην εταιρική εικόνα και επικοινωνία της Lidl Ελλάς. Συγκεκριμένα η εταιρεία απέσπασε:
- Platinumκαι Goldβραβείοστηνκατηγορία «BestMedia&Tools//MostValuableResponseinTransformingEnvironment» για το virtualwelcomeevent γνωριμίας του καινοτόμου προγράμματος LidlUP: Learn&Work, του πρώτουπρογράμματος διττής εκπαίδευσης για το λιανεμπόριο στην Ελλάδα
- Goldβραβείοστηνκατηγορία«Best in Communications //Internal Communications / Employee Engagement» καιαυτήτηφοράγιατοvirtualwelcomeeventτου Lidl UP: Learn & Work
- Goldβραβείοστηνκατηγορία «BestinCommunications//AnnualReport&SustainabilityReport» γιατηνΈκθεσηΒιώσιμηςΑνάπτυξης 2019-2020, πουαποτυπώνειμε διαφάνεια την αξία που δημιουργεί η LidlΕλλάς για την αγορά, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές, την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον
- Bronzeβραβείοστηνκατηγορία «BestinCommunications//MediaRelations» γιατηδημοσιογραφική επίσκεψη στο οινοποιείο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου
- Bronzeβραβείο στην κατηγορία «BestinCommunications //BrandPurpose» για την 360o καμπάνια επικοινωνίας «Αυτά που δεν βλέπεις», με πρωταγωνιστή τη μεγάλη ομάδα της Lidl Ελλάς, προβάλλοντας ανθρώπους της εταιρείας από τα καταστήματα, τα logisticscenters και τα γραφεία οπό όλη την Ελλάδα
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best in Communications //DigitalAdvocacy» για τη διαδραστική καμπάνια στο Twitterσε συνεργασία με τη We4Allκαι στόχο την περιβαλλοντική αποκατάσταση και αναδάσωση των πυρόπληκτων και γύρω περιοχών
- Bronze βραβείο στην κατηγορία «BestinCommunications//InternalCommunications / EmployeeEngagement» για τοπρόγραμμαLidlwood, που ενώνει το #teamLidl από κάθε γωνιά της Ελλάδας και δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους της να λάβουν μέρος σε εσωτερικές και εξωτερικές καμπάνιες επικοινωνίας
Η Lidl Ελλάς επισφραγίζει με τις διαρκείς βραβεύσεις τηςτον προσανατολισμό και την αφοσίωσή της σε βέλτιστες πρακτικές επικοινωνίαςγια όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής της καθημερινότητας.