Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Klarna: Οι αγοραστικές τάσεις για την Black Friday στην Ελλάδα
Τρίτη, 21/11/2023

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η μελέτη της Klarna δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά). Παράλληλα, το 70% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο της Black Friday (σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά), δείχνοντας ότι έχουν προετοιμαστεί για τη συγκεκριμένη ημέρα.

Πρόθεση για αγορές υψηλής αξίας και προτίμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, στη φετινή Black Friday. Η έρευνα δείχνει επίσης την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Συγκεκριμένα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα, δείχνοντας την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων & αξεσουάρ, το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα. Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna διευκολύνει τους καταναλωτές και κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις.

Προσεκτικές δαπάνες

Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά στις εκπτώσεις της Black Friday. Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή. Τα κορυφαία προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).

"Η μελέτη της Klarna για τη Black Friday αντικατοπτρίζει το δυναμικό καταναλωτικό περιβάλλον στην Ελλάδα, και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που προετοιμάζονται για αυτή τη μεγάλη εμπορική ημέρα. Και στην Black Friday, η Klarna συνεχίζει να προσφέρει, τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις, εξασφαλίζοντας μια ομαλή αγοραστική εμπειρία." δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Σχετικοί όροι:
Klarna
Συναφείς αναρτήσεις
Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης και πώλησης οχημάτων στην Ελλάδα, δημιούργησε μια μοναδική προσφορά για την ...
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο ...
Με την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών να πλησιάζει η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την ...
H Black Friday ξεκίνησε από την Αμερική την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου μετά την “Ημέρα των Ευχαριστιών” (Thanksgiving) ως ...
Καινοτόμα, πανίσχυρα, αλλά και πανέμορφα smartwatches και ακουστικά αλλά και ένα από τα πιο εξελιγμένα, υψηλής τεχνολογίας και αισθητικής ...
Φέτος οι “Black Friday” προσφορές στη Skroutz, στο μεγαλύτερο marketplace της Ελλάδας, διαρκούν σχεδόν όλο το Νοέμβριο, δίνοντας την ...
Η Viva Wallet ενώνει δυνάμεις με την Klarna σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.To εναλλακτικό μοντέλο πληρωμών της Klarna -με 150 εκατομμύρια ...
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ημέρα της ΄΄Black Friday΄΄ θα διεξαχθεί αποκλειστικά και μόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το ...
Έμποροι
Το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ πραγματοποίησε την καθιερωμένη περιοδική έρευνα για την κίνηση της αγοράς κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και ...
 
 
Η αποκατάσταση λατομείων αποτελεί μια κρίσιμη πτυχή της βιώσιμης διαχείρισης των φυσικών πόρων, καθώς τα λατομεία επηρεάζουν σημαντικά το περιβάλλον και τη βιοποικιλότητα ...
Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης και πώλησης οχημάτων στην Ελλάδα, δημιούργησε μια μοναδική προσφορά για την Black Friday, για δεύτερη ...
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, γιόρτασε την 100η επέτειο από την ίδρυση του ιστορικού εργοστασίου του στον Βόλο και πραγματοποίησε ...
Η Cenergy Holdings ανακοινώνει ότι η Hellenic Cables, ο κλάδος καλωδίων της, υπέγραψε πολυετή Συμφωνία-Πλαίσιο με την Enexis Netbeheer για ένα εμβληματικό έργο ...
Η ΖeniΘ, δίνει τον παλμό σε μια βραδιά γεμάτη κορυφαία ενέργεια και αθλητικό πνεύμα, ως ονομαστικός χορηγός στον 12ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης. Πιστή ...
To Χρηματιστήριο Αθηνών υποδέχθηκε χθες τη Διοίκηση, στελέχη και συνεργάτες της Cenergy Holdings με αφορμή την έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών της εταιρείας ...
Η ουσιαστική συνεισφορά του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην εθνική οικονομία και την ελληνική κοινωνία αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά μέσω μελέτης «Εκτίμησης Κοινωνικού-Οικονομικού ...
Τα Θερμοκήπια Θράκης, με έδρα το Νέο Εράσμειο Ξάνθης, με γνώμονα τη δέσμευσή τους για βιώσιμη ανάπτυξη, φιλοξένησαν μια μοναδική εκδήλωση στα αστικά ...
Η AVIN ξεκινά τη διάθεση πετρελαίου θέρμανσης προσφέροντας πολλαπλά οφέλη για τους καταναλωτές, εγγυημένη ποιότητα και άμεση παράδοση με δυνατότητα πληρωμής σε έως ...
Η περίοδος θέρμανσης αρχίζει στις 15 Οκτωβρίου και η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ξεκίνησε τη διάθεση του πετρελαίου θέρμανσης από τα πρατήρια ...
Ο απόλυτος συνδυασμός προγραμμάτων ρεύματος και φυσικού αερίου Protergia Value Power+Gas είναι εδώ! Απολαύστε χαμηλές και σταθερές τιμές για την ηλεκτρική ενέργεια και ...
Σε βαρύ μνημόνιο εξακολουθεί να βρίσκεται η Aλουμύλ Μυλωνάς, παρά την διευθέτηση των δανείων της ύψους 160 εκατ. ευρώ, αφού θα πρέπει να πιάσει ...