Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Έρευνα Καταναλωτών: Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών
Τρίτη, 16/07/2024

Πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρίας Pepco κάθε μήνα . Ποιοι όμως είναι οι καταναλωτές της αλυσίδας; Ποιοι είναι οι βασικοί οδηγοί αγοράς; Πόσο συχνά γίνονται οι αγορές; Τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας καταναλωτών που διεξήγαγε η Pepco ακολουθούν και μας δίνουν τις απαντήσεις. Η έρευνα καταναλωτών έγινε από προκειμένου η αλυσίδα, που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Πολωνία και τώρα διαθέτει καταστήματα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, να δημιουργήσει το προφίλ των πελατών της  και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οι πελάτες της Pepco σε κάθε χώρα αποτελούνται κυρίως από γυναίκες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών. Σε ποσοστό 68%, πρόκειται για επαγγελματικά ενεργά άτομα με τουλάχιστον δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια εκπαίδευση (77%). Το 50% των αγοραστών της αλυσίδας είναι ηλικίας από 25 έως 45 ετών, πολλοί από αυτούς είναι γονείς, ενώ το 41% ​​έχει παιδιά ηλικίας έως 14 ετών.

Σύμφωνα με το 67% των ερωτηθέντων, οι χαμηλές τιμές είναι ο βασικός λόγος για τακτικές αγορές από την Pepco σε κάθε ευρωπαϊκό κατάστημα. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος – η καλή σχέση ποιότητας/τιμής και οι προσφορές παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως ανέφερε το 40% και το 30% των ερωτηθέντων στη μελέτη, αντίστοιχα. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών (69%) ολοκληρώνει την επίσκεψή της με αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Pepco ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, παρέχοντάς τους τα προϊόντα που αναζητούν ή χρειάζονται. Η αλυσίδα έχει μια μεγάλη βάση πιστών πελατών – περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς επισκέπτονται τα καταστήματα συχνότερα από μία φορά το μήνα. Οι καταναλωτές Pepco παραδέχονται ότι πρόσφατα αντιμετώπισαν μια δύσκολη περίοδο, με το 46% από αυτούς να πιστεύει ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο χρόνο λόγω του πληθωρισμού. Για τον λόγο αυτό εκτιμούν ακόμη περισσότερο την οικονομική προσιτότητα της Pepco, λόγω των προσφορών.

Στην έρευνα πήραν μέρος σχεδόν 10.000 καταναλωτές για να διασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος. Με εργαλείο την έρευνα καταναλωτών, η Pepco αναλύει τακτικά τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (CSI) που επιτρέπει την αξιολόγηση δεδομένων, όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, η εμφάνιση του επιπέδου πωλήσεων, η επιλογή προϊόντων ή τα επίπεδα τιμών. Ο Δείκτης συνεχίζει να είναι υψηλός, φθάνοντας στις 89 μονάδες κατά την πιο πρόσφατη μελέτη.

«Η ανάλυση δεδομένων είναι βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής της Pepco. Μιλάμε τακτικά με τους πελάτες μας, αναλύοντας επιπλέον πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική κατάσταση, τις τάσεις των καταναλωτών ή την αξία του Brand. Βασικές αποφάσεις για τις προσφορές, την επικοινωνία ή ακόμα και την ίδια την εμφάνιση του καταστήματος λαμβάνονται με βάση τέτοιες αναλύσεις. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να διασφαλίσουμε προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας», ισχυρίζεται η Agnieszka Olejniczak, Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Στην Ελλάδα, η στρατηγική επέκταση της Pepco σηματοδοτεί τη βαθιά εμπιστοσύνη της στην αγορά της χώρας μας. Η εταιρία στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό του τοπίου της λιανικής, προσφέροντας στα καταστήματά της επιλογές στην μόδα και τα οικιακά είδη υψηλής αξίας, προσιτές σε όλους. Αυτή η θετική εξέλιξη επιτρέπει στην Pepco να απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό, καθιστώντας την τον ιδανικό προορισμό για καταναλωτές που δεν θέλουν να ξεφύγουν στον προϋπολογισμό τους και αναζητούν μοντέρνα ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς θα χτυπήσει σύντομα, καλώντας τους  μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία τους, μετά ...
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο ...
Σχεδόν το 80% των εργαζομένων θεωρεί πως το μέλλον είναι προσανατολισμένο στην Τεχνητή Νοημοσύνη, με ένα σημαντικό ποσοστό να ...
Η εργασιακή πραγματικότητα διαμορφώνεται με σημαντικές μεταβολές, επιφέροντας την ανάγκη αναβάθμισης των δεξιοτήτων των εργαζομένων, ταυτόχρονα με την προσαρμογή ...
Έρευνα για την οικογένεια με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής
Το μέλλον των οικογενειακών επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής οικονομίας, διερευνήθηκε στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού ...
25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
Η ΔΕΗ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ρίχνει φως σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η κακοποίηση των γυναικών και αναλαμβάνει ...
Ο σκληρός ανταγωνιμσός με την Κίνα κλιδωνίζει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με το Δελτίο Οικονομικών Εξελίξεων της Alpha Bank. Σύμφωνα ...
Έρευνα του ΕΚΚΕ για την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Με την παρουσίαση μεγάλης κοινωνικής έρευνας για την οικογένεια στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, η Υδρόγειος Ασφαλιστική σηματοδότησε την επέτειο ...
Fondation VINCI Autoroutes: Τα αποτελέσματα του 13ου Βαρομέτρου για την υπεύθυνη οδήγηση
Παραμονές της γιορτής της Αναλήψεως, κατά την οποία αναμένεται έντονη κυκλοφορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους, το ίδρυμα Fondation VINCI Autoroutes ...
 
 
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 54 του ν. 5045/2023, περί ανακοίνωσης των επωνυμιών των επιχειρήσεων στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους μεγαλύτερο από ...
Ακρίβεια
«Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, καταρρέει με ...
Ήπια υποχώρηση εμφάνισαν οι όγκοι των λιανικών πωλήσεων στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο μετά την ανάκαμψη που είχαν εμφανίσει τον μήνα που είχε προηγηθεί. Ειδικότερα, ...
Το Υπουργείο Ανάπτυξης (Γενική Γραμματεία Εμπορίου) θέτει προς διαβούλευση τις διατάξεις του Κεφαλαίου Α’ του νόμου 4177/2013 (ΦΕΚ Α’173/2013) που αφορούν σε ρυθμίσεις ...
Κώστας Σκρέκας
Πρόστιμο συνολικού ύψους 2.000.000 ευρώ στην εταιρεία «Dixons South – East Europe Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ηλεκτρικών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών και Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» ...
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, παρευρέθηκε στο 14ο Συνέδριο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Συζητήθηκαν εκτενώς τα ζητήματα της ακρίβειας καθώς ...
Στοιχεία Ιουλίου
Για τις επιχειρήσεις του τομέα λιανικού εμπορίου με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σε μηνιαία βάση, ο κύκλος ...
Εντυπωσιακή πτώση στο έλλειμμα
Mε ιδιαίτερη προσοχή παρακολουθεί ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων τις εξελίξεις στη διεθνή οικονομία,  ενώ «γλυκόπικρη γεύση» αφήνουν oι εξαγωγές των ελληνικών επιχειρησεων. Παρόλες τις ...
Καλάθι νοικοκυριού και σχολικά
Ο Υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κώστας Σκρέκας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, συναντήθηκε με το ΔΣ της Ένωσης Σούπερ ...
Ξεκινούν 10 Ιουλίου και λήγουν 31 Αυγούστου
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τα μέλη του, ότι οι τακτικές θερινές εκπτώσεις ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα 10 Ιουλίου ...
Αλλάζει το λιανεμπόριο
Μια νέα σημαντική εξαγορά ανακοίνωσε η Ideal Holdings καθώς αποκτά το 100% των μετοχών της εταιρείας που ελέγχει τα attica stores. Στο πλαίσιο της ...
Τον Οκτώβριο
Ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών κατά τον Οκτώβριο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021, παρουσίασε αύξηση 8% και σε σύγκριση με ...