Με πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 100 εκατ.ευρώ έκλεισε την περσινή χρονιά η Barilla Hellas, η οποία εξάγει τα προϊόντα της σε χώρες όπως η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κίνα, η Ιαπωνία, η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Κύπρος, ο Καναδάς.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στην δυναμική πορεία στην Ελλάδα, στην αύξηση των πωλήσεων διεθνώς, καθώς και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και του κόστους παραγωγής. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Σλοβενία και την Κροατία τα προϊόντα της εταιρείας έχουν κατακτήσει ηγετική θέση, ενώ στην Πολωνία οι πωλήσεις ζυμαρικών δεκαπλασιάστηκαν από το 2010.
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, τη χρονιά που πέρασε, ο τζίρος της Barilla Hellas άγγιξε τα 74 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η κερδοφορία της εταιρείας έφτασε τα 6 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, στην εγχώρια αγορά κατέχει μερίδιο αγοράς 41,1% σε όγκο και 44,8% σε αξία, προπορευόμενη κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από την δεύτερη εταιρεία. Ειδικότερα, τα προϊόντα MISKO κυριαρχούν με 34,3% μερίδιο σε αξία, και 32,3% μερίδιο σε όγκο. Η ίδια εικόνα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, εμφανίζεται και στο α' εξάμηνο του 2014.
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο διευθύνων σύμβουλος της Barilla Hellas Γιώργος Σπηλιόπουλος δήλωσε πως “η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω διεθνή επέκταση με κέντρο την Ελλάδα, αξιοποιώντας ανθρώπινο δυναμικό, εγκαταστάσεις και φυσικούς πόρους” ενώ τόνισε ότι “οι επενδύσεις που συνεχίζονται συστηματικά στις εγκαταστάσεις μας σε Βόλο και Θήβα, εκφράζουν την θέληση της Barilla Hellas να συμβάλει έμπρακτα στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας». Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκεται σε εξέλιξη νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατομμυρίων ευρώ. Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα αποτελεί για τον ιταλικό όμιλο ζυμαρικών και τροφίμων διοικητικό κέντρο 19 χωρών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.