Η limited edition Ferrari, φέρει την ονομασία της από τον φημισμένο γαλλικό αγώνα, Tour de France, όχι τον ποδηλατικό γύρο, αλλά από τους αγώνες αυτοκινήτων εποχής ’50 και ’60, όπoυ η Ferrari με τη 250 GT Berlinetta κέρδισε τέσσερις νίκες στη σειρά.
Κάτω από το μακρύ μπροστινό καπό βρίσκεται ο V12 κινητήρας των 6,3 λίτρων απόδοσης 780 ίππων, 40 περισσότερους από την απλή F12 Berlinetta, που μεταφράζεται σε 125 ίππους στο λίτρο.
Ωδή λοιπόν στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, που μάλλον θα είναι ένα από τα τελευταία μοντέλα που εξέρχονται από το Μαρανέλο, χωρίς την ύπαρξη turbo.
Nα σημειωθεί ότι το 80% της ιπποδύναμης είναι διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ. (όταν έχει 705 Nm ροπή τι περιμένετε δηλαδή) που ανεβάζει σαν δαιμονισμένο μέχρι την κόκκινη γραμμή η οποία αρχίζει στις 8.900 σ.α.λ. To κιβώτιο προέρχεται κατευθείαν από τη Formula 1, με τις σχέσεις να είναι 6% πιο «κοντές» σε γρανάζωμα με τις αλλαγές να γίνονται πιο γρήγορα κατά 30% στο «ανέβασμα» και 40% στο «κατέβασμα».
Με 110 κιλά πιο ελαφριά από την F12 Berlinetta, η F12tdf για την επιτάχυνση 0-100 σταματάει τα χρονόμετρα στα 2,9 δευτ., για τα 0-200 στα 7,9 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 340 χλμ./ώρα. Στην πίστα του Φιοράνο έγραψε χρόνο 1’21 δευτ., με τον μαέστρο στο τιμόνι να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την απόδοση των φρένων που προέρχονται από τη LaFerrari.
To αυτοκίνητο ζυγίζει 1.415 κιλά, η κατανομή βάρους είναι 46:54 μεταξύ των δύο αξόνων και «πατάει» σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 275/35 για μπροστά και 315/20 για πίσω.