Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Polo 1.0 ΤSI BlueMotion
Για πρώτη φορά χιλιάρης και BlueMotion
Τρίτη, 03/11/2015

Ποδαρικό στην τεχνολογία BlueMotion της Volkswagen κάνει ο βενζινοκινητήρας 1.0 TSI, έχοντας για οχυρό του το Polo. Mέχρι πρότινος το σχετικό λογότυπο BlueMotion με τα μπλε και μαύρα γράμματα το βλέπαμε μόνο όταν κάτω από το καπό υπήρχε πετρελαιοκινητήρας TDI.

Το δικαίωμα σε μεγαλύτερο ποσοστό οικονομίας και αποδοτικότητας διεκδικεί για πρώτη φορά ο νέος βενζινοκινητήρας, χωρητικότητας ενός λίτρου, ο οποίος τροφοδοτεί το εικονιζόμενο Polo, με το φανταχτερό αυτό κόκκινο χρώμα.

Η ισχύς του στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι 95 ίπποι στις 5.000-5.500 σ.α.λ σε συνδυασμό με ροπή 160 Nm, που αρχίζει τη δράση της από τις 1.500-3.500 σ.α.λ. Στις πολύ χαμηλές στροφές νιώθεις λίγο πιο βαριά την «ανάσα» του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα αλλά και έναν ανεπαίσθητο κραδασμό, απόρροια της τρικύλινδρης φύσης του, ωστόσο στις μεσαίες και υψηλότερες στροφές «αναπνέει» με περισσότερη ευκολία. Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι ο εν λόγω κινητήρας διατίθεται και με 115 ίππους, ενώ την ισχυρότερη αυτή έκδοση εμπιστεύεται και το Golf.

Στο Polo τώρα είναι σε θέση να προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,5 δευτ. και τελική ταχύτητα 191 χλμ./ώρα. Ο αλουμινένιος κινητήρας έχει πιστοποιητικό προδιαγραφών ρύπων Εuro 6, διαθέτει επίσης άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, πολλαπλή εξαγωγής μέσα στην κυλινδροκεφαλή και υδρόψυκτο intercooler μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Συνεργάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το οποίο έχει αραιή κλιμάκωση, για λόγους οικονομίας, ενώ υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου DSG των 7 σχέσεων, το οποίο όμως για να το αποκτήσετε θα πρέπει να καταβάλετε 1.560 ευρώ επιπλέον.

To επίσημο ανακοινωθέν της Volkswagen κάνει λόγο για μέση κατανάλωση 4,1 λίτρων/100 χλμ., στις απαιτητικές όμως συνθήκες καθημερινής κίνησης μέσα στην πόλη και με τη «χείρα» βοηθείας του συστήματος Start/Stop, το νούμερο αναβαίνει αισθητά στα 7 λίτρα/100 χλμ. Οικονομικότερο πάντως παραμένει, σύμφωνα με τη Volkswagen, το Polo με τον 1.4 πετρελαιοκινητήρα TDI καταναλώνοντας 3,1 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα τα 94 γρ./χλμ. των εκπομπών C02 προσφέρουν απαλλαγή από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

Αν αναρωτιέστε τώρα με ποιο τρόπο θα διαπιστώσετε αν το διπλανό Polo στο φανάρι κουβαλάει την τεχνολογία BlueMotion, σας δίνουμε τα σημεία που πρέπει να εστιάσετε για να πάρετε απάντηση. Παρατηρήστε αν διαθέτει προφυλακτήρες με ενσωματωμένα σπόιλερ, πλευρικά μαρσπιέ, αεροτομή σε σχήμα «Π», εμπρός μάσκα κλειστού τύπου με μαύρη λάκα, πάνω στην οποία υπάρχει η επιγραφή BlueMotion, όπως και στο πίσω μέρος. Θα πρέπει ακόμα να εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης 15 ιντσών, οι οποίες «ντύνονται» με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, διαστάσεων 185/60. Το πλαίσιο να είναι χαμηλωμένο κατά 10 χλστ., ενώ ένα ειδικό επίπεδο κάλυμμα κάτω από το αμάξωμα, βοηθάει στην κυκλοφορία του αέρα.

Αναφορικά τώρα με το εσωτερικό δεν έχουμε κάποια αλλαγή να αναφέρουμε. Τα πλαστικά που καλύπτουν την επάνω επιφάνεια του ταμπλό πείθουν ποιητικά, αν και σκληρά, ενώ το μαύρο σκηνικό «σπάει» η σατινέ επένδυση στην κεντρική κονσόλα. Εκεί παραμένει η έγχρωμη οθόνη αφής των 5 ιντσών του συστήματος πολυμέσων “Composition Colour”.

Οι θέσεις των πίσω επιβατών δε διακρίνονται για το χώρο που προσφέρουν στα πόδια, ενώ και ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι περιορισμένος. Πιο άβολα θα νιώσει ο μεσαίος επιβάτης, καθώς το δάπεδο στα πόδια του δεν είναι επίπεδο. Ικανοποιητικό κρίνεται το πορτμπαγκάζ με διπλό πάτο και φαρδύ άνοιγμα, το οποίο προσφέρει από 280-952 λίτρα, ανάλογα με τη διάταξη των πίσω καθισμάτων.

Αν επιλέξετε το τρίθυρο Polo 1.0 TSI BlueMotion, η τιμή του με όφελος απόσυρσης ορίζεται στα 14.000 ευρώ, ενώ για το πρακτικότερο πεντάθυρο το κόστος ανεβαίνει στα 14.630 ευρώ.

Σχετικοί όροι:
VW
Συναφείς αναρτήσεις
Ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αγωνίζεται να συμβιβάσει τους καθαρούς μηδενικούς στόχους με την κερδοφορία, ένας συγκεκριμένος τομέας έχει, ...
Η αποτίμηση στα 2,5 δισ.
Την πλειοψηφία των μετοχών της Europcar εξαγοράζει η Volkswagen, σύμφωνα με ανακοίνωση της γαλλικής εταιρείας ενοικιάσεως αυτοκινήτων. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χρειάστηκε να αυξήσει ...
Volkswagen
Το dieselgate έχει πέσει βαρύ πάνω στις πλάτες του Ομίλου VW και θα τον επηρεάζει για καιρό ακόμη.  Ήδη, δυόμισι ...
Volkswagen
Δεκαέξι εργοστάσια θα τροφοδοτήσει με τον κατάλληλο εξοπλισμό, η VW, ώστε να μπορούν να παράγουν ηλεκτρικά οχήματα έως τα ...
Καναδάς - Volkswagen
Σε συμφωνία για την καταβολή προστίμου, ύψους 1,57 δισ. δολαρίων κατέληξαν Volkswagen και Kαναδάς, στο πλαίσιο του σκανδάλου παραποίησης ...
Γερμανία
Διεύρυναν το δικαίωμα έρευνάς τους οι εισαγγελικές αρχές της Γερμανίας ώστε να συμπεριληφθεί σε αυτήν και ο πρόεδρος του εποπτικού ...
Νότια Κορέα
Τις πωλήσεις των περισσότερων μοντέλων της Volkswagen ανέστειλε η Νότια Κορέα, στον απόηχο του πρόσφατου σκανδάλου παραποίησης των στοιχείων ...
Χ. Σπίρτζης, υπουργός Μεταφορών
Νομοθετική πρωτοβουλία για την τιμωρία των αυτοκινητοβιομηχανιών που εμπλέκονται στο σκάνδαλο με το παράνομο λογισμικό μείωσης ρύπων και την ...
Η Kosmocar για το θέμα των παραποιημένων ρύπων
Περισσότερα από εννέα χιλιάδες αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό έχουν πουληθεί στην Ελλάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Kosmocar, αποκλειστικού εισαγωγέα ...
 
 
Το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία με σκοπό να μειώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας εξετάζει ο Όμιλος VolksWagen σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων ...
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία φόρτισης προσφέρει η ΔΕΗ στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, με την ενεργοποίηση του bluePass, της νέας υπηρεσίας της ΔΕΗ που με ...
Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την ...
Εν αναμονή της αποκάλυψης του Renault 4 E-Tech electric που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου, η Renault αποκαλύπτει ...
Τρία χρόνια λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης συμπλήρωσε η ΔΕΗ blue, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα που πλέον έχει παρουσία ...
Την ανανέωση της στήριξής της, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του ιστορικού θεσμού του EKO Acropolis Rally και για τη διετία 2026-27, ...
Στη σημερινή βιομηχανία φορτιστών EV, η έλλειψη αξιοπιστίας, οι περίπλοκες εμπειρίες φόρτισης για τους οδηγούς και η ανεπαρκής απόδοση επένδυσης (ROI) είναι τρεις ...
Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η ...
Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η JV Leapmotor International,ξεκινάει τις εξαγωγές στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους με 9 κράτη να είναι τα πρώτα ...
Ένα ηλεκτρικό βαν όπως το ETP3 της BYD, είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον με την αυτονομία να φτάνει ...
Σε δοκιμαστική λειτουργία έθεσε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ...
Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά ...