Μια εσωτερική παρένθεση ανοίγει η Peugeot στον κύκλο ζωής του 208, ώστε να διατηρηθεί φρέσκια η εικόνα του αλλά και να παραταθεί η εμπορική του πορεία. Η Peugeot δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τη γκάμα των κινητήρων του 208 με το «στυλό» της αποδοτικότητας, ενώ έγραψε περισσότερες σειρές στη λίστα των εκδόσεων του. Ας ξεκινήσουμε όμως με την ανάγνωση των επαναδιατυπωμένων σημείων στη σιλουέτα του 208.
Το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών επωμίστηκε το μπροστινό τμήμα με το νέο προφυλακτήρα, ενώ διαφορετικό είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσονται οι προβολείς ομίχλης. Tα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν ενσωματωμένα LED στο πάνω μέρος τους, ενώ μεγαλύτερη έγινε η γρίλια της μάσκας, η οποία επεκτείνεται χαμηλότερα διαθέτοντας χρωμιωμένο περίγραμμα.
Στο πίσω μέρος, το χαρακτηριστικό σχήμα “C” στα φωτιστικά σώματα που συνεχίζονται προς τα φτερά δεν άλλαξε, ενώ διαθέτουν τρισδιάστατη αισθητική όταν φωτίζονται. Το πεντάθυρο Peugeot 208 των φωτογραφιών είναι βαμμένο στη νέα απόχρωση “Orange Power”, η οποία ταίριαζε απόλυτα με τα χρώματα που έδινε στον ουρανό και τα σύννεφα ο ήλιος την ώρα που έδυε. Παιχνίδι χρωμάτων λοιπόν μεταξύ ελληνικής Γης και ουρανού.
Προτού λοιπόν πέσει το σκοτάδι της νύχτας πάνω από το ανανεωμένο 208 και περιορίσει την ορατότητα μας σπεύδουμε στο εσωτερικό του, από όπου θα συνεχίσουμε την «αναμετάδοση» της περιγραφής του. Η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot συνεχίζεται με το βλέμμα να μαγνητίζει για ακόμα μια φορά το μικρής διαμέτρου δερμάτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων που βρίσκεται τοποθετημένος όχι πίσω του, αλλά σε ψηλότερο επίπεδο. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ χάρη στη λειτουργία MirrorScreen μπορεί να απεικονίζει τις εγκατεστημένες εφαρμογές που έχετε στο smartphone σας. Διακοσμητικά ένθετα σε piano black έχουν τοποθετηθεί στις χειρολαβές, στους αεραγωγούς, κάτω από τον πίνακα οργάνων και περιμετρικά της οθόνης αφής.
Τα σκληρά πλαστικά είναι αυτά που κυριαρχούν στα ενδοτέρα του 208, ενώ μόνο στη «φάτσα» του ταμπλό γίνονται κάπως μαλακότερα. Η θέση οδήγησης είναι εύκολα προσαρμόσιμη, ενώ τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη για τους μηρούς και τις πλάτες. Στα πίσω καθίσματα δυο ενήλικες κανονικού αναστήματος έχουν ικανοποιητικό, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας, χώρο για τα πόδια τους και «αέρα» μεταξύ της οροφής και των κεφαλιών τους, ενώ «ριγμένος» ίσως νοιώσει αυτός που θα βρεθεί στη μεσαία θέση, λόγω του υπερυψωμένου δαπέδου, το οποίο δε διευκολύνει την τοποθέτηση των ποδιών του. Συνεχίσουμε την πορεία μας προς τα πίσω και φτάνουμε στο χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι βαθύς, έχει σχετικά φαρδύ άνοιγμα και προσφέρει 285 λίτρα με όρθιες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων και 1.076 λίτρα όταν αυτές αναδιπλωθούν.
Στη διάθεση μας είχαμε τον 1.2 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στη βάση της γκάμας, ενώ ψηλότερα υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος ίδιας χωρητικότητας, των 110 ίππων. Η μελώδια του έχει τη χαρακτηριστική τρικύλινδρη χροιά, χωρίς όμως να υπάρχουν ενοχλητικοί κραδασμοί. Συνεργάζεται με 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (διατίθεται και με αυτοματοποιημένο 5 σχέσεων ETG5), το οποίο έχει αραιή κλιμάκωση, ενώ η αίσθηση του λεβιέ είναι μαλακή και τα κουμπώματα του απροβλημάτιστα. Η ισχύς βρίσκεται στους 82 ίππους (5.750 σ.α.λ), ενώ η ροπή των 118 Nm εμφανίζεται από τις 2.750 σ.α.λ., ακόμα και χαμηλότερα όμως δε νιώθεις υστέρηση σε δύναμη. Οι επιδόσεις του αναφέρουν μέγιστη ταχύτητα 178 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 12,2 δευτ. Σύμφωνα με την Peugeot η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 4,5 λίτρα/100 χλμ., σε συνθήκες όμως κυρίως αστικών μετακινήσεων καταγράψαμε μέχρι 6,9 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 104 γρ./χλμ. C02, με τον κινητήρα να πληροί, τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Η ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έχει μαλακή ρύθμιση ευνοώντας έτσι κυρίως τον τομέα της άνεσης, με αποτέλεσμα όμως να επιτρέπονται μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές, που όμως δεν προβληματίζουν σε καμία περίπτωση οδηγό και επιβάτες. Εξάλλου «μιλάμε» για γαλλική παραδοσιακή ανάρτηση. Το σύστημα διεύθυνσης έχει μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ το μικρό τιμόνι τελικά σε κερδίζει σε αίσθηση, ευνοεί τους ελιγμούς μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μ.), έχει καλή επαναφορά και την προσδοκώμενη πληροφόρηση.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 13.390 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) και συμπεριλαμβάνει εκτός των άλλων το πρόγραμμα Peugeot 4X4, το οποίο σας προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με 208 ευρώ το μήνα, 4 χρόνια δωρεάν σέρβις, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια.
πηγή: motori.gr