Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Peugeot 208 1.2 PureTech
Με ανανεωμένη εμφάνιση
Μια εσωτερική παρένθεση ανοίγει η Peugeot στον κύκλο ζωής του 208, ώστε να διατηρηθεί φρέσκια η εικόνα του αλλά και να παραταθεί η εμπορική του πορεία.
Πέμπτη, 17/12/2015

Μια εσωτερική παρένθεση ανοίγει η Peugeot στον κύκλο ζωής του 208, ώστε να διατηρηθεί φρέσκια η εικόνα του αλλά και να παραταθεί η εμπορική του πορεία. Η Peugeot δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει τη γκάμα των κινητήρων του 208 με το «στυλό» της αποδοτικότητας, ενώ έγραψε περισσότερες σειρές στη λίστα των εκδόσεων του. Ας ξεκινήσουμε όμως με την ανάγνωση των επαναδιατυπωμένων σημείων στη σιλουέτα του 208.

Το μεγαλύτερο μέρος των αλλαγών επωμίστηκε το μπροστινό τμήμα με το νέο προφυλακτήρα, ενώ διαφορετικό είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσονται οι προβολείς ομίχλης. Tα εμπρός φωτιστικά σώματα διαθέτουν ενσωματωμένα LED στο πάνω μέρος τους, ενώ μεγαλύτερη έγινε η γρίλια της μάσκας, η οποία επεκτείνεται χαμηλότερα διαθέτοντας χρωμιωμένο περίγραμμα.

Στο πίσω μέρος, το χαρακτηριστικό σχήμα “C” στα φωτιστικά σώματα που συνεχίζονται προς τα φτερά δεν άλλαξε, ενώ διαθέτουν τρισδιάστατη αισθητική όταν φωτίζονται. Το πεντάθυρο Peugeot 208 των φωτογραφιών είναι βαμμένο στη νέα απόχρωση “Orange Power”, η οποία ταίριαζε απόλυτα με τα χρώματα που έδινε στον ουρανό και τα σύννεφα ο ήλιος την ώρα που έδυε. Παιχνίδι χρωμάτων λοιπόν μεταξύ ελληνικής Γης και ουρανού.

Προτού λοιπόν πέσει το σκοτάδι της νύχτας πάνω από το ανανεωμένο 208 και περιορίσει την ορατότητα μας σπεύδουμε στο εσωτερικό του, από όπου θα συνεχίσουμε την «αναμετάδοση» της περιγραφής του. Η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot συνεχίζεται με το βλέμμα να μαγνητίζει για ακόμα μια φορά το μικρής διαμέτρου δερμάτινο τιμόνι και ο πίνακας οργάνων που βρίσκεται τοποθετημένος όχι πίσω του, αλλά σε ψηλότερο επίπεδο. Στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ χάρη στη λειτουργία MirrorScreen μπορεί να απεικονίζει τις εγκατεστημένες εφαρμογές που έχετε στο smartphone σας. Διακοσμητικά ένθετα σε piano black έχουν τοποθετηθεί στις χειρολαβές, στους αεραγωγούς, κάτω από τον πίνακα οργάνων και περιμετρικά της οθόνης αφής.

Τα σκληρά πλαστικά είναι αυτά που κυριαρχούν στα ενδοτέρα του 208, ενώ μόνο στη «φάτσα» του ταμπλό γίνονται κάπως μαλακότερα. Η θέση οδήγησης είναι εύκολα προσαρμόσιμη, ενώ τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν ενισχυμένη πλευρική στήριξη για τους μηρούς και τις πλάτες. Στα πίσω καθίσματα δυο ενήλικες κανονικού αναστήματος έχουν ικανοποιητικό, με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας, χώρο για τα πόδια τους και «αέρα» μεταξύ της οροφής και των κεφαλιών τους, ενώ «ριγμένος» ίσως νοιώσει αυτός που θα βρεθεί στη μεσαία θέση, λόγω του υπερυψωμένου δαπέδου, το οποίο δε διευκολύνει την τοποθέτηση των ποδιών του. Συνεχίσουμε την πορεία μας προς τα πίσω και φτάνουμε στο χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι βαθύς, έχει σχετικά φαρδύ άνοιγμα και προσφέρει 285 λίτρα με όρθιες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων και 1.076 λίτρα όταν αυτές αναδιπλωθούν.

Στη διάθεση μας είχαμε τον 1.2 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στη βάση της γκάμας, ενώ ψηλότερα υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος ίδιας χωρητικότητας, των 110 ίππων. Η μελώδια του έχει τη χαρακτηριστική τρικύλινδρη χροιά, χωρίς όμως να υπάρχουν ενοχλητικοί κραδασμοί. Συνεργάζεται με 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (διατίθεται και με αυτοματοποιημένο 5 σχέσεων ETG5), το οποίο έχει αραιή κλιμάκωση, ενώ η αίσθηση του λεβιέ είναι μαλακή και τα κουμπώματα του απροβλημάτιστα. Η ισχύς βρίσκεται στους 82 ίππους (5.750 σ.α.λ), ενώ η ροπή των 118 Nm εμφανίζεται από τις 2.750 σ.α.λ., ακόμα και χαμηλότερα όμως δε νιώθεις υστέρηση σε δύναμη. Οι επιδόσεις του αναφέρουν μέγιστη ταχύτητα 178 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 12,2 δευτ. Σύμφωνα με την Peugeot η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 4,5 λίτρα/100 χλμ., σε συνθήκες όμως κυρίως αστικών μετακινήσεων καταγράψαμε μέχρι 6,9 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 104 γρ./χλμ. C02, με τον κινητήρα να πληροί, τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6.

Η ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, έχει μαλακή ρύθμιση ευνοώντας έτσι κυρίως τον τομέα της άνεσης, με αποτέλεσμα όμως να επιτρέπονται μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές, που όμως δεν προβληματίζουν σε καμία περίπτωση οδηγό και επιβάτες. Εξάλλου «μιλάμε» για γαλλική παραδοσιακή ανάρτηση. Το σύστημα διεύθυνσης έχει μεταβαλλόμενη ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ το μικρό τιμόνι τελικά σε κερδίζει σε αίσθηση, ευνοεί τους ελιγμούς μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μ.), έχει καλή επαναφορά και την προσδοκώμενη πληροφόρηση.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 13.390 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) και συμπεριλαμβάνει εκτός των άλλων το πρόγραμμα Peugeot 4X4, το οποίο σας προσφέρει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με 208 ευρώ το μήνα, 4 χρόνια δωρεάν σέρβις, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

 πηγή: motori.gr

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Aυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ευρώπη
Η έκθεση της Γενεύης μπορεί να ακυρώθηκε, λόγω κορονοϊού, όμως με κλειστές τις πόρτες στο εκθεσιακό κέντρο palexpo της ...
Στα 50 δισ. δολ. το deal
Στην υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας για το deal συγχώνευσής τους της τάξης των 50 δισ. δολ. προχώρησαν οι Fiat Chrysler ...
General Motors
Στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρούν το πρωί της Δευτέρας 6 Μαρτίου 2017 εκπρόσωποι της General Motors και της PSA ...
Peugeot Partner Tepee Electric
Η Peugeot διευρύνει τη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της παρουσιάζοντας το πολυχρηστικό Partner Tepee Electric. Ένα μοντέλο που εξελίχθηκε για ...
Διαπραγματευσεις GM με PSA Group
Αν το θέμα έχει βάση,  όπως παρουσιάζεται, θα πρόκειται, όντως, για «ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ». Σε διαπραγματεύσεις για τη συγχώνευση της ...
Νέο Peugeot 3008
Σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με θέα την Ακρόπολη, ο όμιλος Συγγελίδη παρουσίασε το νέο Peugeot 3008. To πιο ...
Peugeot
Υπερδιπλασιασμό των καθαρών της κερδών ανακοίνωσε για το α' εξάμηνο του έτους η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανάι Peugeot. H εταιρεία μείωσε δραστικά ...
PSA Peugeot Citroën
Να καταργήσει τη νυχτερινή βάρδια και να περικόψει 850 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο Πουασί, στην Ιβλίν, κοντά στο Παρίσι, ...
 
 
Το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία με σκοπό να μειώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας εξετάζει ο Όμιλος VolksWagen σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων ...
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία φόρτισης προσφέρει η ΔΕΗ στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, με την ενεργοποίηση του bluePass, της νέας υπηρεσίας της ΔΕΗ που με ...
Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την ...
Εν αναμονή της αποκάλυψης του Renault 4 E-Tech electric που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου, η Renault αποκαλύπτει ...
Τρία χρόνια λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης συμπλήρωσε η ΔΕΗ blue, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα που πλέον έχει παρουσία ...
Την ανανέωση της στήριξής της, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του ιστορικού θεσμού του EKO Acropolis Rally και για τη διετία 2026-27, ...
Στη σημερινή βιομηχανία φορτιστών EV, η έλλειψη αξιοπιστίας, οι περίπλοκες εμπειρίες φόρτισης για τους οδηγούς και η ανεπαρκής απόδοση επένδυσης (ROI) είναι τρεις ...
Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η ...
Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η JV Leapmotor International,ξεκινάει τις εξαγωγές στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους με 9 κράτη να είναι τα πρώτα ...
Ένα ηλεκτρικό βαν όπως το ETP3 της BYD, είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον με την αυτονομία να φτάνει ...
Σε δοκιμαστική λειτουργία έθεσε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ...
Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά ...