Το 2016 θα είναι η χρονιά της εμπειρίας του πελάτη, με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για την ΟΤΕ TV, με τις επενδύσεις να συνεχίζονται σταθερά με στόχο να διατηρηθεί η ανοδική μας πορεία, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη σημερινή παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού καναλιού της τηλεοπτικής πλατφόρμας, του Ote History.
Αναφερόμενος στις επιδόσεις του ΟΤΕ ΤV που πλέον διαθέτει πάνω από 446 χιλ. συνδρομητές, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε πως "τα τελευταία τρία χρόνια καταγράφεται αύξηση 100 χιλ. νέων συνδρομητών ετησίως, τάση η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια αλλά όχι με αυτούς τους ρυθμούς, δεδομένου ότι ήδη η αγορά έχει ωριμάσει αρκετά”, προσθέτοντας ότι με την πορεία αυτή αποτελεί θέμα χρόνου ο ΟΤΕ ΤV να κατακτήσει την πρώτη θέση, κάτι που θα φανεί πιθανότατα την επόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου, οι επενδύσεις που έχουν υλοποιηθεί για την τηλεοπτική πλατφόρμα είναι πολύ υψηλές και εντός των στόχων που είχε θέσει η διοίκηση. Στην προοπτική δημιουργίας και άλλων αντίστοιχων θεματικών καναλιών η διοίκηση απάντησε ότι θα πρέπει να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα του OTE Ηistory ώστε να ληφθούν στην επόμενη διετία οι όποιες αποφάσεις. Όπως σημειώθηκε, τα τελευταία δύο χρόνια ο ΟΤΕ TV έδωσε έμφαση στο περιεχόμενο, αναμεταδίδοντας- ενδεικτικά- 8.000 ώρες αθλητικών δραστηριοτήτων και στηρίζοντας ελληνικές παραγωγές.
Το 2016, πέραν του ότι ο όμιλος θα συνεχίσει τις επενδύσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα συνεργασίες με μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο, θα είναι η χρονιά βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη: οι νέες υπηρεσίες θα βασίζονται πάνω σε πρωτοποριακές τεχνολογίες, μέσω της νέας υβριδικής πλατφόρμας (με υπηρεσίες replay TV, υπηρεσίες video on demand, εγγραφή προγραμμάτων σε σκληρό δίσκο, περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας κ.α..). Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι διαθέσιμες με το internet κάθε παρόχου, ενώ από 1η Φεβρουαρίου τα καταστήματα θα διαθέτουν το νέο αποδωδικοποιητή.
Oσον αφορά το θέμα της NOVA και το θέμα της πρότασης εξαγοράς από τον όμιλο, ο κ. Τσαμάζ, ερωτηθείς σχετικά, ανέφερε ότι "έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε και τώρα πια δεν υπάρχει το ενδιαφέρον που υπήρχε εκείνο καλοκαίρι καθώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει".
Σε άλλη ερώτηση αναφορικά με το θέμα της ρύθμισης που ζητούν πλέον κι έχουν βάλει στο τραπέζι οι ανταγωνιστές πάροχοι του ομίλου στο σκέλος της κινητής και όχι μόνον, ο κ. Τσαμάζ τόνισε πως "οι ανταγωνιστές μας καλό είναι να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα και να προχωρήσουν σε επενδύσεις και αυτοί και εφόσον επενδύσουν, δε θα έχουν θέμα. Αντί οι ανταγωνιστές να περιμένουν να κάνουμε εμείς επενδύσεις, ώστε να ‘’ακουμπήσουν’’ στη συνέχεια πάνω σε εμάς, ζητώντας παράλληλα να ρυθμιστούμε εμείς, ας κοιτάξουν να απευθυνθούν στους μετόχους τους, να αναλάβουν ρίσκο και να επενδύσουν".
Αναφορικά με το ΟΤΕ History, ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε πως τo ΟΤΕ Ηistory ξεκίνησε πρίν από ενάμιση χρόνο ως project. "Δεν το κάναμε για να βγάλουμε χρήματα. Πιστεύουμε σε αυτό το κανάλι γιατί πιστεύουμε ότι η τηλεόραση πρέπει να έχει εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ρόλο. Εχουμε ήδη κάνει συμφωνίες με διεθνή δίκτυα όπως το National Geographic, το Discovery, το BBC, ενώ η πρώτη δική μας εκπομπή θα είναι η εκπομπή από το Α έως το Ω, με αναφορές σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας".
Τέλος, σχολιάζοντας τις πληροφορίες που θέλουν την κυβέρνηση να μελετά την επιβολή φορολογίας στους υπολογιστές και τα tablet ως αντιστάθμισμα για τα πνευματικά δικαιώματα που χάνονται απο την ηλεκτρονική "πειρατεία" ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι φόρος σε μέσα που προάγουν την ενημέρωση και την επιμόρφωση σίγουρα δε βοηθάει, ωστόσο "ας περιμένουμε να δούμε τις τελικές αποφάσεις".