Με τζίρους πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ, τα δύο εστιατόρια σε Golden Hall και Κηφισιά, ενώ συνεχίζεται η ανάπτυξη της Λονδρέζικης αλυσίδας και στο κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με τον κ. Κώστα Καρακαξίδη, υπεύθυνο ανάπτυξης της αλυσίδας, που μίλησε στο b.e."συμπληρώνοντας 7 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελλάδα και ακολουθώντας τις πρόσφατες αλλαγές του wagamama στην Αγγλία το «κακομαθημένο» παιδί της ασιατικής κουζίνας στην Αθήνα μεταμόρφωσε φέτος τον κατάλογο αλλά και την εμπειρία που προσφέρει.
Βασισμένες στην φιλοσοφία kaizen για συνεχή καθημερινή αυτοβελτίωση οι αλλαγές έφεραν πάνω από είκοσι νέα πιάτα στο κατάλογο που κερδίσαν τις εντυπώσεις και τις προτιμήσεις για τις εξαιρετικές συνταγές τους αλλά και τα επιλεγμένα και ιδιαίτερα ποιοτικά υλικά τους. Η πάντα φιλόξενη και ζωντανή εξυπηρέτηση στο wagamama αναβαθμιστηκε με τον χρόνο να προσαρμόζεται πλέον απόλυτα στις ανάγκες και τις επιθυμίες του επισκέπτη. Τις αλλαγές συμπληρώνουν ιδανικά αισθητικές πινελιές κομψότητας όπως η νέα σειρά πιάτων που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το wagamama και οι νέες στολές που αντικατέστησαν την πασίγνωστη κόκκινη μπλούζα με το αστέρι με την οποία γνωρίσαμε το wagamama τo 1992".