Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Fraport
Όχι μόνο δεν θα κάνουμε απολύσεις, αλλά θα προσλάβουμε
Για προσλήψεις στα αεροδρόμια έκανε λόγο σε συνέντευξή του στο ΣΚΑΙ ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Fraport AG, Stefan Schulte
Τετάρτη, 11/05/2016

, τονίζοντας πως η εταιρία δεν θα κερδίσει περισσότερα έχοντας λιγότερο προσωπικό, αλλά έχοντας περισσότερο προσωπικό, περισσότερες πτήσεις, καλύτερο σέρβις.

Οπως ανέφερε ο ίδιος, «κάναμε την καλύτερη προσφορά από όλους, για αυτό και κερδίσαμε τον διαγωνισμό. Και για να δώσω ένα παράδειγμα, είτε πάρετε τη Λίμα είτε αεροδρόμια σε άλλες περιοχές του κόσμου όπου έχουν γίνει παρόμοιοι διαγωνισμοί, οι κυβερνήσεις πάντα στο τέλος κερδίζουν πολύ περισσότερα χρήματα από το να διαχειρίζονταν τα αεροδρόμια μόνες τους».

«Εμείς επενδύουμε μόνο τα πρώτα χρόνια περίπου 300 εκατομμύρια ευρώ στα αεροδρόμια, με στόχο να λειτουργήσουν καλύτερα. Σε βάθος χρόνου όμως, επενδύουμε περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο. Η ιδιοκτησία των αεροδρομίων παραμένει στο κράτος, εμείς έχουμε μόνο το δικαίωμα της εκμετάλλευσης, αλλά παρ' όλα αυτά επενδύουμε. Κι εκτός αυτού προσφέραμε, κι αυτό είναι διατυπωμένο στη σύμβαση, ότι το κράτος θα εισπράττει το 1/3 των κερδών.

Άρα το 28% των κερδών κάθε χρόνο θα διαβιβάζεται στο κράτος. Κι εμείς πιστεύουμε ότι αν κάνουμε καλό μάνατζμεντ, θα καταφέρουμε να έχουμε και μεγαλύτερα κέρδη», τονίζει ο κ. Schulte.

«Αν δείτε σήμερα τα αεροδρόμια, το καλοκαίρι υπάρχουν μεγάλες αναμονές για τους τουρίστες. Αυτό δεν είναι ελκυστικό. Στέκονται στην ουρά δύο ώρες, ίσως και περισσότερο, μες στον ήλιο και σε κάθε διαδικασία πρέπει να στέκονται στην ουρά και να περιμένουν. Δεν έχουν αρκετές παροχές, δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους αυτούς που θέλουν να έρθουν στην Ελλάδα, γιατί ο διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης είναι μικρός και δεν υπάρχει αρκετά μεγάλος χώρος εξυπηρέτησης μπροστά από τους πύργους ελέγχου. Εκεί εμείς θα επενδύσουμε.

Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν καλύτερες υπηρεσίες, περισσότερες διευκολύνσεις, περισσότερη άνεση και οι τουρίστες θα είναι πιο ευχαριστημένοι. Όλα αυτά αποτελούν ένα καλό διεθνές στάνταρ το οποίο προσφέρουμε και στα άλλα αεροδρόμια που λειτουργούμε. Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία κ.λπ. Αλλά, επιπλέον, θα υπάρχει και η δυνατότητα να υπάρξουν περισσότερες διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία ή περισσότερος κόσμος στα εστιατόρια των αεροδρομίων.

Γενικά να υπάρξει μια μεγαλύτερη οικονομική δυναμική», σημείωσε.

Θα αυξήσουμε το προσωπικό

Σύμφωνα με τον ίδιο, «πληρώνουμε πάνω από 1 δισ. στο ελληνικό κράτος, ώστε να μπορούμε να λειτουργούμε τα αεροδρόμια και να μπορούμε να επενδύσουμε. Φυσικά και θέλουμε να βγάλουμε κέρδος, αλλά αυτό θα γίνει μόνο αν αναπτυχθούμε. Για αυτό θα χρειαστούμε περισσότερο προσωπικό και θα κρατήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζομένους».

Τι θα γίνει με τα τέλη

Όλα έχουν οριστεί στη σύμβαση. Στην αρχή δεν θα υπάρξει τίποτα. Σήμερα κάθε επιβάτης στην περιοχή του Σένγκεν πληρώνει 12 ευρώ για να πετάξει και εκτός Σένγκεν 22. Σύντομα αυτό θα φθηνύνει και θα είναι για όλους κατά μέσο όρο 13 ευρώ.

Άρα θα είναι το ίδιο. Μεσοπρόθεσμα, όταν θα έχουμε επενδύσει αρκετά, θα πάνε τα τέλη έως 18 ευρώ. Αλλά κι αυτό είναι φθηνότερο από αυτό που έχουν άλλα αεροδρόμια στον χώρο της Μεσογείου και δεν χρειάζεται να ανησυχούν τα νησιά γιατί κι εμείς θέλουμε να έχουμε περισσότερους επιβάτες. Επομένως, θα είμαστε στο ζήτημα πολύ προσεκτικοί», υπογραμμίζει ο κ. Schulte.

Το χρονοδιάγραμμα

«Η σύμβαση υπεγράφη με την κυβέρνηση στο τέλος του 2015. Μόλις πήραμε το ΟΚ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και τώρα έχει σειρά η επικύρωση από την ελληνική Βουλή. Σε γενικές γραμμές όμως, τα βήματα γίνονται έτσι όπως πρέπει να γίνουν. Μια καθυστέρηση εδώ κι εκεί είναι σύνηθες διεθνώς, γιατί πρόκειται για ένα πολύ σύνθετο πρότζεκτ, όπου απαιτείται μεγάλη προεργασία και από τις δύο πλευρές.

Όλα τα αεροδρόμια πρέπει να τα αναλύσουμε, αν λείπει κάπου ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό ή αν δεν λειτουργεί μια τεχνική εγκατάσταση, πόσο προσωπικό βεβαίως υπάρχει, ξαναλέω, θέλουμε να το διατηρήσουμε. Υπάρχουν πολλά τεχνικά σημεία, αλλά σε γενικές γραμμές οι διαδικασίες κυλούν χωρίς χρονοτριβές.

Με την κυβέρνηση έχουμε συμφωνήσει ως τελική ημερομηνία ανάληψης της ευθύνης των αεροδρομίων το τέλος του έτους. Προετοιμαζόμαστε για αυτό», ανέφερε ο επικεφαλής της Fraport.

Συναφείς αναρτήσεις
Στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Ανοδος καταγράφεται στη διακίνηση επιβατών και των πτήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 και του 2019, ...
Fraport Greece
Πάνω από 30 εκατ. οι επιβάτες διακινήθηκαν το 2018 από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που διαχειρίζεται η Fraport ...
Fraport
Τους καρπούς των επενδύσεών της δρέπει η Fraport. Τα αεροδρόμια που διαχειρίζεται ανά τον κόσμο παρουσίασαν τον Ιούλιο αύξηση ...
Fraport
Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση του ΔΣ της Fraport που δημοσιεύτηκε σήμερα για την περίοδο Ιανουάριου-Ιουνίου 2018, ο όμιλος ...
Fraport
Εκτενή συνέντευξη παραχώρησαν στη γερμανική οικονομική επιθεώρηση Wirtschaftswoche ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε και ο διευθύνων σύμβουλος της ...
Fraport
Η Fraport Greece συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του τουρισμού και κατά τη χειμερινή περίοδο, προχώρησε στη δημιουργία ...
Ryanair
Στο κλείσιμο της βάσης των Χανίων θα προχωρήσει ο ιρλανδικός αερομεταφορέας Ryanair, στο πλαίσιο της μείωσης των δρομολογίων εσωτερικού στην Ελλάδα, σύμφωνα με ...
Fraport
Tα έργα ανάπτυξης θα ξεκινήσουν με την επισκευή των φθορών και ενίσχυση του διαδρόμου και του χώρου στάθμευσης των ...
Όμιλος Κοπελούζου
Στο επενδυτικό κεφάλαιο The Marguerite Fund, πέρασε το 10% της Fraport Greece, η οποία διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. ...
 
 
Συνεντεύξεις του υπουργού Ανάπτυξης στην ΕΡΤ, τον Δημήτρη Κοτταρίδη και τη Νένα Κασιμάτη και το OPEN, στον Σπύρο Χαριτάτο και τη Χρύσα Φώσκολου. ...
Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών για την ενίσχυση της ...
Οι λειτουργικές συνθήκες στον ελληνικό μεταποιητικό τομέα βελτιώθηκαν σε μεγαλύτερο βαθμό τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας PMI από ...
Ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση βρίσκεται η πορεία πέντε ιδιωτικών επενδυτικών έργων που έχουν υπαχθεί στη διαδικασία της "Επιτάχυνσης και διαφάνειας υλοποίησης ...
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι τρία (3) επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του Κυβερνητικού ...
Ο στόχος για μείωση του δημοσίου χρέους απαιτεί το συνδυασμό δημοσιονομικής σύνεσης με την εφαρμογή μιας φιλοεπενδυτικής πολιτικής, δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας ...
«Κοινή συνισταμένη όλων μας είναι η προσπάθεια για την ενίσχυση του εισοδήματος των πολιτών και αυτό προϋποθέτει παραγωγικές επενδύσεις για σταθερή, ισόρροπη και ...
Σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, για την περίοδο του Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2024, παρουσιάζεται πλεόνασμα στο ...
  «Όταν επισκέπτομαι αυτό το κτίριο, το κτίριο του ΔΝΤ, θυμάμαι πάντα τη δραματική εμπειρία της Ελλάδας κατά την προηγούμενη δεκαετία. Αυτή η κυβέρνηση ...
Η Υφυπουργός Ανάπτυξης Ζωή Ράπτη μετέβη στο Ηράκλειο Κρήτης, προκειμένου να επισκεφθεί και να ενημερωθεί για τα  ερευνητικά έργα που εκτελεί το Ινστιτούτο ...
"Πρέπει να μιλήσουμε για το μέλλον όλων, των νέων μας, των παιδιών μας, το πώς θα μείνουν στον τόπο τους και ιδιαίτερα στις ...
Η ελληνική οικονομία προβλέπεται να αναπτυχθεί με υψηλότερο ρυθμό σε σχέση με την Ευρωζώνη, τόσο εφέτος όσο και το 2025, σύμφωνα με έκθεση ...