Οι σταθμοί θα φέρουν τις ΗΠΑ πιο κοντά στο στόχο τους για την ύπαρξη 100 σημείων λιανικής πώλησης μέχρι το 2024. Η Επιτροπή Ενέργειας της Καλιφόρνια εξετάζει την παροχή επιχορήγησης ύψους 16,4 εκατ. δολ. προς τους σταθμούς, ενώ Shell και Toyota θα συνεισφέρουν 11,4 εκατ. δολάρια.
Η συνεργασία αυτή «δείχνει ότι υπάρχει μεγάλο συμφέρον και ότι η αγορά υδρογόνου θα αναπτυχθεί τάχιστα», αναφέρει ο Janea Scott, μέλος της Επιτροπής Ενέργειας της Καλιφόρνια.
Η Toyota σχεδιάζει να βασιστεί στα υδρογονοκίνητα γενικώς και να έχει απαλλαγεί από όλη τη γκάμα των αυτοκινήτων της με παραδοσιακούς κινητήρες μέχρι το 2050.
Η έλλειψη υποδομών για ανατροφοδότηση οχημάτων αποτελεί ένα μεγάλο εμπόδιο για τα αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Καλιφόρνια αυτή τη στιγμή έχει μόλις 25 σταθμούς ανεφοδιασμού.
Από την άλλη, η στρατηγική της Shell είναι να διαφοροποιηθεί από το πετρέλαιο. Η ζήτηση ενδέχεται να κορυφωθεί εντός 5ετίας, αναφέρει η εταιρεία, η οποία λειτουργεί έξι σταθμούς υδρογόνου – τέσσερις στη Γερμανία και δύο στο Λος Άντζελες. Ετοιμάζεται τώρα να λειτουργήσει άλλον ένα κοντά στο αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο.