Για μια ακόμα φορά βρεθήκαμε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Opel στο Ρούσελχάιμ κοντά στη Φρανκφούρτη. Στον υπαίθριο χώρο ενός εκ των κτιρίων υπήρχαν παρκαρισμένα μια σειρά από Opel Ampera-E που είχαν συνδεθεί με ταχυφορτιστές. Χαζεύαμε λοιπόν τη νέα τάξη πραγμάτων παρατηρώντας τη γνώριμη σιλουέτα του Ampera-E σε διάφορους χρωματισμούς, τους ταχυφορτιστές (που ήταν διαφορετικοί) σκεφτόμενοι πότε τελικά η ηλεκτροκίνηση θα αγκαλιάσει στους καταναλωτές και πότε θα γίνει τόσο προσιτή, ώστε η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου να είναι ως μια από τις πρώτες επιλογές.
Απαντήσεις δύσκολές ειδικά για τη χώρα μας.
Για αυτό ας επιστρέψουμε στο Ampera-E. Το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Opel, το οποίο οδηγήσαμε κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης στο Όσλο της Νορβηγίας και περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στην ενότητα test drive.
To νέο ηλεκτροκίνητο της Opel δεν έχει καμία σχέση με το Ampera πρώτης γενιάς.
Πρώτα από όλα το δεύτερης γενιάς εκτός από την υψηλή τεχνολογία είναι και όμορφο, καθώς το πρώτης απλά δεν «βλεπόταν».
Το πιο σημαντικό όμως στο νέο Ampera-E πέρα της αισθητικής, των χώρων (πραγματικά άνετο) και της πολύ φιλικής συμπεριφοράς, είναι η αυτονομία.
Όταν καθίσαμε στη θέση του οδηγού στο Όσλο το κομπιούτερ ταξιδιού έδειχνε 393 χλμ. αυτονομίας.
Αναλόγως τον τρόπο οδήγησης σου έδειχνε ότι μπορεί να φτάσει και 463. Επιπλέον μας πληροφόρησαν ότι από δημόσιο φορτιστή σε διάστημα 30 λεπτών προσθέτονται στην αυτονομία άλλα 150 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας του Ampera-E αποδίδει 150 KW ή 204 ίππους με ροπή 360 Nm. To αυτοκίνητο προορίζεται αρχικά για τέσσερα ευρωπαϊκά κράτη Νορβηγία, Ελβετία, Γερμανία, Γαλλία, ενώ για Ελλάδα ούτε λόγος. Τι λόγος να υπάρχει όταν δεν υπάρχουν κίνητρα για την αγορά ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου, όταν υπάγονται σε φόρο πολυτελείας, ενώ οι υποδομές είναι ανύπαρκτες.