Η 3η γενιά του SUV μοντέλου της Porsche είναι γεγονός. Έχοντας σημειώσει περισσότερες από 760.000 συνολικά πωλήσεις, η νέα Cayenne, σύμφωνα με την φίρμα από το Τσουφενχάουζεν, διαθέτει τα χαρακτηριστικά που αρμόζουν σε κάθε μοντέλο της.
Σχεδιαστικά, η νέα Cayenne διαθέτει νέα στοιχεία, χωρίς όμως να απομονώσει το παρελθόν της. Κύρια γνωρίσματά της, τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ο νέος εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, η νέα Porsche Cayenne έχει μεγαλώσει σε μήκος, φτάνοντας πλέον τα 4,92 μέτρα, όπως και στο πλάτος, το οποίο είναι 1,98 μέτρα. Παρόλη όμως την αύξηση του μήκους, το μεταξόνιο παρέμεινε αμετάβλητο στα 2,895 μέτρα.
Οι παραπάνω αλλαγές έχουν φέρει καλύτερη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 770 λίτρα.
Ο οδηγός της Cayenne έχει στην διάθεσή του δύο οθόνες full HD 7 ιντσών, που βρίσκονται στον πίνακα οργάνων, όπως και μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών, που περιλαμβάνει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Porsche Connect Plus.
Η αλουμινένια πλατφόρμα MLB στην οποία βασίζεται η Cayenne, δίνει χαμηλότερο βάρος κατά 65 κιλά, αλλά και αυξημένη ακαμψία σύμφων με την εταιρία.
Νέα είναι και η γκάμα των κινητήρων. Αρχικά η Cayenne θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να φοράει τον V6 turbo κινητήρα των 3,0 λίτρων, απόδοσης 340 ίππων και 45,9 χλγμ ροπής, ενώ η έκδοση S διαθέτει κάτω από το καπό τον twin-turbo V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων με ισχύ 440 ίππους και 56,1 χλγμ ροπής.
Και οι δύο συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ βελτιωμένες παρουσιάζονται και οι επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτ. για την βασική έκδοση και 5,2 δευτ. για την “S”).
Με το πακέτο Sport Chrono οι χρόνοι πέφτουν στα 5,9 και 4,9 δευτ. αντίστοιχα.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της νέας Porsche Cayenne διαθέτει πέντε οδηγικά προφίλ, ανάλογα το οδόστρωμα στο οποίο κινείται: On-Road, Mud, Gravel, Sand και Rocks.
Φυσικά και δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα γνωστά από τα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, όπως το Active Suspension Management με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, το Sport Chrono Package, το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) που περιορίζει την κλίση στις στροφές μέσω ενεργών αντιστρεπτικών, καθώς και σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης.
Πρώτη επίσημη εμφάνιση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτεμβριο.
περισσότερα:
http://www.motori.gr/newsarticle/new-models/porsche-cayenne-ta-episima-apokalyptiria-toy-neoy-monteloy