Στην απόσυρση από την αγορά της Ευρώπης, της Macan, θα προχωρήσει η Porsche, καθώς δε θα μπορεί να ανταποκριθεί στους επερχόμενους κανονισμούς για τη ψηφιακή ασφάλεια, σύμφωνα με δήλωση εκπροσώπου της Porsche.
Παράλληλα σημείωσε ότι μια σχετική ενημέρωση της υφιστάμενης Macan για την κυβερνοασφάλεια θα ήταν αρκετά κοστοβόρα και δε συμφέρει. Έτσι λοιπόν η Macan θα μας αποχαιρετήσει την ερχόμενη άνοιξη, ίσως τον Απρίλιο, επομένως όσοι θέλουν να την αποκτήσουν θα πρέπει να επισπεύσουν τις διαδικασίες.
Ανάμεσα στις χώρες στις οποίες θα σταματήσει η πώληση της Macan βρίσκεται και η Ελλάδα, ενώ η λίστα περιέχει επίσης την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κροατία, την Κύπρο, τη Τσεχία, τη Δανία, την Εσθονία, τη Φινλανδία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ουγγαρία, την Ιρλανδία, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, τη Μάλτα, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, την Ισπανία και τη Σουηδία. Η Βρετανία εξαιρείται, καθώς έχει αποχωρήσει από την Ε.Ε.
Το πλήγμα για την Porsche θα είναι σίγουρα ισχυρό, καθώς η Macan είναι το εμπορικότερο μοντέλο της σε παγκόσμιο επίπεδο το 2023, ενώ τους πρώτους δέκα μήνες του τρέχοντος έτους στην Ευρώπη έχει καταγράψει σχεδόν 20.000 πωλήσεις.
Το τέλος της Macan με θερμικούς κινητήρες στην Ευρώπη πλησιάζει, όμως υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές του 2024 θα αποκαλυφτεί η νέα της γενιά. Αυτή θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη και θα πωλείται κανονικά στην Ευρώπη, αν και σίγουρα η Porsche θα ήθελε να διατηρήσει ταυτόχρονα στη γκάμα και τη Macan με θερμικούς κινητήρες.
Σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής Macan γνωρίζουμε ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με ισχύ έως 612 ίππους και ροπή 1.000 Nm, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου στο δάπεδο του αμαξώματος θα έχει χωρητικότητα περίπου 100 kWh.